83

813 98 41
                                    

Ting ting tong ting!!

Yerin meraup mukanya. Dia mengambil getah di atas meja solek dan mula ikat rambutnya.

"Sapa pula yang datang.. " kata yerin perlahan. Seusai dia ikat rambut, dia membuka pintu biliknya.

Yerin berjalan dia ruang tamu dan tanpa teragak agak dia terus memulas tombol pintu depan.

"Aneong girl"

Yerin memandang figura itu atas bawah. Dia mengerutkan dahinya pelik.

"Macam mana.. Kau tahu rum--"

"Tch. Im such a clever dear" figura itu senyum sinis.

"Dah la. Aku nak tidur." Yerin menutup pintu rumah tetapi dihalang oleh satu benda.

Membulat mata yerin. Dia menekup mulutnya.

Pintu yang separuh terbuka itu ditolak kuat figura itu. Yerin jatuh terduduk. Dia mengaduh sakit.

"Ah! Apa ya--"

"Aku just nak... "

Figura itu mengeluarkan pisau yang tajam dan besar.

"Tak banyak pun. Just bunuh kau"

Yerin menggeleng laju. Dia mengesot ke belakang. Figura itu berjalan selangkah demi selangkah.

Yerin mengundur ke belakang laju. Air mata mengalir laju.

"Soo hee! KAU DAH GILA KE?!" jerit yerin sambil undur ke belakang.

"Aku tak gila lah BODOH. aku just nak hapuskan kau! Tak banyak pun!"

Yerin mengesot ke belakang dan badannya terhempap di dinding. Dia tak dapat berlari mana ii.

"Pisau ni.. Aku dah lama tak guna.. So, kalau aku terseksa kau tanpa SENGAJA. mianhae" kata soo hee sambil usap pisau itu. Dia tersenyum sinis memandang yerin yang menangis tu.

"Soo hee ya! Tolong lah! Apa aku buat dekat kau?! Kita boleh bincang dulu kan?"

"Tch. Aku nak bincang? Hey! Waste time babe!" laung soo hee dengan muka merah padam.

"Arraseo. K-kau nak tae-taehyung kan?"

Soo hee merenung muka yerin dan angguk. Reaksi soohee perlahan lahan berubah.

"Kau.. Bertenang du-dulu" kata yerin dan berdiri dengan teragak agak.

Soo hee memandang yerin lama.

"Arraseo. Aku boleh bertenang. But first," soo hee berjalan ke arah yerin perlahan.

"Apa yang kau nak buat?" soal soo hee yang berada depan yerin.

"Aku akan.. Setuju.. Un-untuk cer-cerai-- erk"

Mata yerin membulat luas. Dia memandang perutnya. Soo hee tersenyum sinis.

Pisau milik soo hee ditekan lagi dalam diperut yerin. Yerin memegang perutnya yang berdarah banyak.

Darah yang banyak keluar dari mulut yerin. Terbatuk batuk yerin semasa darah keluar banyak.

Soohee tersenyum sinis. Dia menarik pisau itu keluar dari perut yerin.

"Next is, your mom"

Soohee menarik masuk puan jung yang berada diluar. Soohee mencampak pisau disebelah. Dia mengambil pisau lain pula.

Yerin yang rebah itu menggeleng geleng memandang puan jung.

Pisau diangkat ke udara oleh soo hee. Pisau yang tajam itu ditikam oleh soo hee di perut puan jung.










[C] Love You, Mr idol •KTH•Where stories live. Discover now