taehyung berdiri untuk tinggalkan yerin tapi langkahnya terhenti.
"kenapa awak berubah kalau awak masih sayangkan rin?"
taehyung hanya kaku disitu membelakangi yerin.
"sia ii kalau awak nafikan pun. awak tipu diri sendiri"
taehyung menoleh.
"tch. aku? sayangkan kau? sorry to say lah. tak payah nak berharap, perasan sorang ii. nanti kau sendiri yang merasa"
kata taehyung sinis. dia berjalan menuju ke tangga.
"yeah. i know who i am" ujar yerin sambil pandang sekilas taehyung.
"dah tu tak reti ii sedar lagi? tch, loser"
taehyung mendaki satu anak tangga.
"and i know who you are, NOW. awak just namja yang berpangkat tinggi tapi tu lah, kesian. tak reti jaga perasaan manusia."
luah yerin bersahaja. muka taehyung langsung tak dipandang.
"habis kau ingat kau tu reti sangat jaga perasaan manusia?"
soal taehyung geram.
"at least saya tak buang MANUSIA tu!" Sindir yerin dengan suara separuh tinggi.
"Yah! Kau dah melampau!" Geram taehyung. Tangannya diangkat, hampir mendarat dipipi yerin.
"Wae? Nak tampar? Tamparlah! Nak bunuh sekali pun tak pe! Dari saya hidup dalam kesakitan macam ni!" Luah yerin geram.
Matanya memandang tajam muka taehyung. Tangannya digempal menahan marah.
Taehyung memandang muka yerin yang merah padam itu. Pertama kali dia tengok yerin macam ni.
Yerin mendengus kasar. Bahu taehyung dilanggar sebelum dia mendaki tangga kasar.
"Yah yerin!" Laung taehyung dan mengejar yerin.
Bam!
Pintu bilik tetamu dihempas kuat. Terkaku taehyung didepan bilik itu.
"Yer--"
"Tak payah ganggu saya! Start from now, awak buat hal awak, saya buat hal saya! Full stop!" Jerit yerin dari dalam bilik.
"Ok fine! Kalau tu yang kau nak!" Balas taehyung geram. Dia meninggalkan bilik tetamu.
[YERIN]
'Zzzzttt'
Fon aku yang di vibrate aku sedang bergetar atas meja solek. Aku pun rajinkan diri turun dari katil.
Nama yang terpapar di skrin di aku tengok
💙sinbae
Punat hijau di skrin fon, disentuh aku.
Aneonghaseyo chingu yaa~
Eo, aneong. Wae call ni?
Wey! Asal dengan suara kau? Nangis ke? taEGO tu pukul kau ke? Kau cakap sekarang!
Takda apa lah. Ni wae kau call aku?
Takde lah. Saem yoo suruh inform pada kau yang dia nak bawa kita sekelas pergi hiking esok.
YOU ARE READING
[C] Love You, Mr idol •KTH•
De Todo[COMPLETED] "Kim taehyung? Nugu?" ------- "Tae kahwinkan yeoja tu" ------- "Bila masalah dah selesai, kamu ceraikan dia?" ------- "Bila semua masalah selesai.. Awak nak ceraikan saya ke?" ------ ✔ jung yerin, seorang budak sekolah berumur 18 tahun...