1

4.5K 99 33
                                    


  ****

Apna aks sheeshe pr ek akhri baar check krte huay maine apne dono hothon ko milaya aur unhe upr niche krte huay lipstick durust krne lg gyi.

" Ayesha "

Farooq ki awaz ne mjhe apni trf khench lya tha, ek bar phir ayine main apna aks janchte huay mutmai'een hone ke baad main jldi jldi heels ke strap bandhne lgi.

' Haan, Haan arahi hu baba. Bus do mint '

Burqa pehen kr hijab aur naqab dono set krne ke baad ab main apna purse lene hi wali thi ke phir se mjhe uski awaz ayi.

" Ayesha tumhare do mint main do ghnte hogye? Tum function miss krwaogi hmara! "

Seerhyon pr heels ki 'tak-tak' se main neeche utarne main akhir kamyab hogyi.

" Tum aese aogi? "

Wo mjhe upar se niche tak ghoorte huay blke ankhen bahr nikalte huay dekh rha tha.

' Haan tw? Achi nahi lgrhi kya? '

" Mrs. Farooq ap hmesha se hi mjhe achi lgti ayi hain sawal iska nahi. Blke sawal un uthti hui beshumar nazron ka hain jo tumhe aese dekhege jese main dekh rha hun. Lekin farq srf itna hoga ke wo gndi nzron se tumhe tar tar kr rhe hoge aur main tumhe poore haq se dekh rha hun "

Aj hmara Farewell function tha, graduation ke baad convocation aur alwidai taqreeb hmare liye sath munaqid ki gyi thi.

' Nahi yaar, tum kham khwa preshan horhe ho. Aesa kuch nahi hone wala hay. See? Mere niqab ke upar double layer kpra hay. Main isse niche rkhugi tw meri ankhain koi nahi dekh skega. Happy now? '

Uske bazuon main apna haath lapete'te huay main barre pyar se keh rhi thi.

Main uske sath khush thi. Hamari shadi ko abhi 6 mahinay hone ko thay, aur university ka function attend krna matlab poori yadon ka pittara kholna! Woww bohat maza aane wala tha!

" Ayesha, keep holding my arm like the way you always do. "

Inho ne muskura kr mere forehead pr chooma aur phir gaari start krdi.

  ****

DeewangiWhere stories live. Discover now