21

299 29 1
                                    

Pls vote & comment!

" Kya ap.. mjhse shadi krege? "

Meri zindagi achanak se aesa turn legi maine gumaan nahi kya tha, maine hmesha se sirf Ayesha ko apne shareek e safar ke roop mai dekhna chaha tha... magar qismat tw hmesha nirale hi fesle krti hay! Aesa laga tha kisi ne meri zaban ki lagam kass ke pakar li ho, awaaz galay mai hi kaheen atak gyi ho... Go ke main gunga hogya tha.

Hooriya herat se kbhi meri traf tw kbhi apni maa ki traf dekhti, aese jese wo kuch smjhne ki koshish kr rhi ho magar samjhne se qaasir ho. Hota bhi kiun na, main hi samajh nahi pa rha tha... iss sukoot ko torrtr huay wo phir bol uthin,

" Bura mat samjhye ga, maine dekha hay in dino mai ap ne Hooriya ko aesa pyar dya hay jesa ke ek baap ko apni bachi ko dena chahye. Lekin main akeli aurat zaat apne apko gher mehfooz samjhti hu, mjhe uss insan pr ek feesad bhi bharosa nahi... Main nahi chahti ke mai apni beti se juda krdi jaun, agar aesa hua tw mai... "

' Main ap se rishta jorrne ke liye tyyar hun. '

Achanak jese sari hich-kicha'hat hawa mai rafu hogyi ho, mai agay phir goya hua,

' Lekin main ap se mohabbat nahi kruga. Isse ap meri shart smjh lijye. '

Main nahi chahta tha ke wo meri wjah se hurt haun lekin ye mere dil ki ajeeb khuwahish thi ke meri mohabbat pr haqq aj bhi sirf ussi ka hay, jo mjhse milne se pehle hi kaheen kho gya hay...

" Mjhe bhi qabool hay. "

" Tw baba kya ap ab hmesha ke liye hmare sath rhege? Aur Papa kbhi bhi hmen satayege nahi ? Wo meri mama ko mjhse door nahi krege? Ap waada krte hain? "

Hooriya ne foran apna mudda pesh krdya, shayad wo chup chaap iss surate haal ko apne dimagh mai haalat ke peshe nazar rkhte huay jaanch rhi thi aur nateejatan wo iss fesle pr pohnchi thi ke wo bhi hmari shadi se raazi hay.

Hum dono ne aik dusre se nzren churate huay ek sath jawab dya,

' Agar Allah ne chaha tw zroor. '

" Agar Allah ne chaha tw zroor. "

Chupti hui nigaahen ek dusre ke taakub main ek dusre ka shikaar krne main akhir kamyab hogyin, uski bhoori ankhon main ajeeb inkashafat dekh rha tha main.

Lekin...

Lekin main mohabbat nahi karuga, kisi surat nahi.

" Tw phir ap ki shadi kb hogi baba mama? Mjhe acha sa red color ka sharara pehenna hay. "

Hooriya khushi ke jazbaat chehre pe sajaye aur ankhon mai masoomiyat timtimate huay apni mama ki traf dekhte huay boli.

' Beta aesa kuch... '

" Theek hay gurya main apko bnwa duga red sharara. Meri gurya ab mjhse khush hay na?? "

" Bohat se bhi zyada bohat baba! "

Uss ne qareeb atay huay mere gaal pr chooma.

' Yahan pr mere mamu ke siwa koi mera rishtedar nahi. Main unse ap ke baare main baat krugi. '

" In sha Allah , aur main tab tak apne hi ghar main rahuga. Main theek hu ab, khatirdari ke liye nawazish. "

DeewangiWhere stories live. Discover now