18

369 52 9
                                    


It's really disappointing to see that you people read my stories but don't consider just putting a vote.

Hasbe mamool main apni shaam guzarne ke liye orphanage aya hua tha lekin is baar mere sath Hooriya bhi thi. Main chahta tha ke wo apni zindagi ke krwe palon ko bhulane ke liye yahan ke kuch bachon se dosti kre, apna time yahan bitaye.

Aur waqayi wo khush bhi lgrhi thi. Mjhe unn burhe mehnat farosh logon pr barra reham ata tha jo apni rozi ke liye kbhi gubare tw kbhi chips aur gurya ke baal bechte thay. Maine orphanage ke bahar kharre dono zaeef logon se kuch ashya khreede aur unhe Hooriya ko pkra diya. Wo itni sari cheezen dekh kr khush hogyi.

' Baba, ye sb mere liye hay? Aj meri birthday tw nahi lekin, phir ye kiun?? '

Uss ne masoomiyat se sawal kiya.

" Haan apke liye bhi hay aur apke doston ke liye bhi. Hum yahan apke doston se milne aye hain. Ap share krengi na unke sath ye sb?? "

' Agar ap kehte hain tw main krugi share. Maa kehti theen ke share krna achi bat hoti hay, mohabbat share krne se kam nhi hoti blke wo aur barh jati hay. '

Uss ne dono honto ko milate huay pyar se mjhe dekha aur phir mera hath chura kr gubaron ke sath andar ki janib bhagne lagi.

" Arre betaa araam se. "

Main uske taakub main thorr taiz qadam ke sath chal hi rha tha ke meri tkkar samne se aati hui tez rftar gaari se hui.

" Andhe ho kya dikhta nahi hay? Tmhe meri hi gaari mili thi maut ke munh mai jane ke liye??? "

Ye awaaz tw mjhe...

Phir wo aadmi jldi se ghusse mai apni gaari se nikla aur meri janib brhne laga.

Aur mera shak yaqeen main bdla, mere samne mera dost ... mera farzi dost kharra tha.

" Ohh.. Ye tm.. ho.. zoyan.. Zoyan.. I am sorry...Ao mai tmhe hospital le jata hun. I am really sorry yar, mera deehan pata nahi kahan tha. Lekin tm yahan kese ? "

Uss ne mjhe dekha tw ekdum se preshan hua. Apne bazuon se mjhe sahara dete huay zameen pr bithane ki koshish krne laga. Mera sar ghoom rha tha, aur mjhe smjh nahi araha tha main usse kya response du?
Usse apne sawalon ke jawaab mangu ya usse meri mohabbat ke sath dhoka krne pr kosu?
Uss masoom si gurya ke saath zulm krne pr usse do tok sunau aur uski saza dilwau ya phr...

" Zoyaan. Zoyaan. ? "

Mjhe ankhen band krte huay sirf ek hi khyal araha tha meri gurya andar ja chuki thi aur meri iss halat ki bnisbat ain mumkin tha ke main usse phir kbhi na dekh skun. Mumkin tha ke main usse bacha kr bhi na bacha sku...

Ahh.. kal hi tw maine wada kya tha usse, ke main uski maa se usko milwauga...

Lekin.. lekin .. qismat ko ajeeb fesle krne hote hain...

" G.. Gurya.. "

Najane kese mjhe mehsus hua ke Hooriya ne meri awaaz ko sun liya tha, halanke hmain abhi sath huay din hi ktne huay thay?

' Babaaaaa '

" Hooriyaa?? Zoyaan?? "

" Ohh tw mjhe pehle hi smjh jana chahye tha us din jb main tmse tkra gya tha. Ke wo tm hi ho. Jo meri zindagi main madakhilat krne ki koshish kr rhe ho. Tmhari wjah se Ayesha mjhe chor kr chli gyi. Main tmhe nahi chorunga zoyaan sheikh. TM NE MJHSE BAIR LE KR ACHA NAHI KYA!! "

Pls... vote and comment. Pls

DeewangiWhere stories live. Discover now