Silent readers, why aren't you atleast voting? :(
Ahad:
Jab se maine wo khwab dekha tha, Hooriya ko le kr mai aur zyada possessive hogya tha. Do special forces ke security guards maine hire kye huay thay aur wo har waqt hmare aas paas hi rehte ke Khuda Na'khwasta koi gher-mamooli hadsa na pesh aye.
Hmara ishq aj mukammal hone wala tha, jiska gawah Khuda aur uski khalqat ka haseen chaand tha, aur ye thandi hawayen jo usko choo kr ke guzar rhi theen goya khushi se jhoom uthi haun.
Hum ne cake kaata aur phir use ek dusre ke hatho se khaya. Khule asmaan ke niche taaron aur chaand ki roshni mai uska chehra aur purkashish lgrha tha. Uski ankhon mai mere pyar ka aks saaf jhalak rha tha.
Achanak hmai disturb krti hui call ki ghanti ne hmara pyar bhara lamha disturb kya lekin kyuke call emergency thi isiliye mai usse kch faasle pr ja ke call receive krne gya.
" Sir... Wo .. Yahan pr kch log hain... Mjhe kch ajeeb lgrha hay. Kafi der se wo beach ke gate mai se andr jhank rhe hain aur koshish mai hain ke ander ajayen . Humne unhe bht roka magar abhi 2 minute pehle hi unka boss ek gaari mai ander ghus chuka hay. Aur... "
' What??! Tmne use shoot kyun nahi kya! Damn you!!.. Foran andr ao aur usse hm tk pohnchne se roko. Main Hooriya ko le kr... '
Utne mai Hooriya ki dil dehlane wali cheekh ne mjhe jhinjor kr piche palatne pr amada kya, Hooriya uss admi ke bazuon mai sehmi hui meri traf brh rhi thi.
" Ahad... Ahad mjhe bacha lo. Ye.. Ye admi mjhe ... "
Hooriya ki awaz ko daba dya tha , uss admi ne Hooriya ke nak ke paas kch spray kya aur wo foran hi behoshi mai chli gyi thi uski zaban pr mera naam tha, Ahad I love you.
Junaid:
Isse pehle ke mai kch bhi krta, Ahad mere samne ghusse se lapka aur mere bazuon se Hooriya ko churwaya. Utne main uske kch guards bhi agaye aur unho ne mjh pr pistol taan li.
Maine bhi foran apni pistol nikal kr nishana Ahad ke kandhe ki traf kya taake uske banho se Hooriya chooth jaye, aur yahi hua.
Jese hi maine pistol chalai, Hooriya uske bazuon se chooth kr ret pt girgyi. Kyunke wo behosh thi ye mere lye acha moqa tha.
Maine dubara pistol se ukse guards pr goli chalayi aur un dono ko maar dala, ab mere samne srf zakhmi Ahad khara tha. Mere detectives aur kuch log meri madad ke liye achuke thay aur unho ne Ahad ko rassiyon se bandh dya tha. Hooriya ko ab mai apne sath uss mattress ki traf lejarha tha jahan pr Ahad uske sath mohabat jatane wala tha.
' Mohabbat tmhari lekin raat meri. Biwi tmhari lekin ise choowunga mai. Aj ki raat meri zindagi ki sbse khushgawar raat hogi. Meri mohabbat meri deewangi mera junoon mera pagalpan, Meri Hoor aj meri hogi... '
" Nahi.... Aesa nahi hoga... Hooriya sirf meri hay. "
Uss ne apne apko churana chaha jiske bdle maine apne ek admi ko ishara kya aur mera ishara bhanpte huay usne Ahad ke bazu pr blade se ek cut lagaya.
' Blkl khamosh raho! Tm jtni dafa khudko churane ki aur mjhse larne ki koshish mai hath paun chalaoge utni hi dafa tmhare jism pr blade se cut lgega! '
" Mjhe koi farq nhi prta, tum mere sath chahe jo krlo meri biwi ko chordo. Pls. "
' Aese kese chordu? Main tw iska maseeha hu. Tm jese darinde ke chunghal se bachane aya hu. Hoor sirf meri hay. Sirf meri. '
YOU ARE READING
Deewangi
SpiritualPyar main deewangi nahi,deewana hona chahye. Aur agar pyar deewangi banjaye tw wo pyar, junoon bnjata hay aur junoon sirf brbaad krdeta hay. Started 21 Feb 2018 Ended 28 April 2020