Assalam.o.Alaikum
Pls vote & comment.' Seema? '
Zoyan ki hlki si awaz ne mjhe neend se bedaar krdya tha, fajar ka waqt tha aur wo mjhe namaz ke liye istrah jaga rhe thay jese wo pichle kch dino se jagate aye thay. Alhamdulillah. Maine tw socha bhi nahi tha ke zindagi mai kbhi aesa bhi hoga ke mjhe bhi ek pyar krne wala shauhar milega.
" Jee main uth rhi hu bs. "
Mathay pr pyar krte huay unho ne mjhe dekha aur namaz ke liye jaane ka keh kr niche chle gye.
Wazu krke ane ke baad maine namaz prhi aur phir tasbeeh krne beth gyi. Agar hum 33 baar Subhan Allah, 33 baar Alhamdulillah aur 33 baar Allahu Akbar hr namaz ke baad prhen aur ek baar teesra kalma, tw hmare gunah aese maaf hojate hain jese wo samandr ke jhaag ke brabar hi kiun na haun.
" Mamma aap jaag rhi hen? Mere pait mai bohat dard ho rha hay. Plz paapa ko bolen na mjhe doctor ke pas jana hay. "
Hooriya rote huay mere paas akar bethgyi, uska ek hath uske chote se pait pr tha aur ek hath se wo apne ansu ponch rhi thi.
" Apko kyun dard horha hay? Ap ne phir raat ko chupke se chocolate khayi thi na?? "
Mamooli tafteeshi andaz mai pucha tw wo foran dant dikhane lagi.
" Phir se school na jane ka bahana hmm "
Shrart se wo uth kr bhagne lagi aur mai bhi uske piche piche bhag rhi thi ke itne mai meri takkar shayad kisi deewar se hogyi... Nahi... Thora sar smnbhalne ke baad dekha tw samne Zoyan khare muskura rhe thay.
" A...a aap? "
" Paapa tw kbse kharre huay thay yahan pr ap mjhe dantne mai msroof thi wrna mai apko batane hi wali thi. "
Us ne masoomiyat se apne kandhay uchkaye aur ek hath dant chupane mai lg gyi.
" Brri hnsi chooth rhi hay tmhari ruko tmhe batati hu. "
Aur main uske piche bhagne lag gyi.
Jab main thak gyi aur mazeed uska picha krne ki koi umeed nahi rahi tw phir mai choor ho kr lounge ke sofay pr beth gyi , zoyan mere blkl samne akar khre hogye.
" Ab apko kya hua ap kyun muskura rhe hain? "
' Main ye dekh rha hun ke Allah ka shukar hay uss ne mjhse zindagi mai pehli baar shayd koi acha fesla krwaya hay. Apko khush dekh kr khushi mehsus horhi hay. '
" Kya matlab? "
' Matlab kuch nahi. Acha seema Alhamdulillah mjhe ek company mai manager ki post ke liye interview pe bulaya hay tw ap dua kijye ga aur haan maine ek aur baat sochi hay wo main apko akar btaunga. '
" Nashta bna deti hu. "
' Nahi mjhe der horhi hay ap fikr mt kren main kuch kha luga wahin se. '
Aur phir maine ek sath dono ko rukhsat kya aur kamar ko zara aram dene ke liye abhi leti hi thi ke drwaze pr ek zordar dastak hui. Dastak kya, aesa lgrha tha koi bs drwaza torr kr hi andr aana chahta ho.
Darrte darrte main kamre se bahar nikli aur drwaze pr lagi choti si doorbeen se jhanka tw samne taish se ubalta mera maazi kharra tha.
" Main janta hun seema tm andr maujud ho. Drwaza kholo wrna main drwaza torr duga. "
~~~~~~~~~~
Apke khyal main ye kon hoskta hay??Late update ke liye yaqeenan ap bohat ehsanmand honge mere ;)
Shukrya shukrya!
YOU ARE READING
Deewangi
SpiritualPyar main deewangi nahi,deewana hona chahye. Aur agar pyar deewangi banjaye tw wo pyar, junoon bnjata hay aur junoon sirf brbaad krdeta hay. Started 21 Feb 2018 Ended 28 April 2020