38

258 10 1
                                    

Welcome the elder Hooriya everyone  ;) Bs ye yunhi achanak se brri hogyi :D :p Arre, arre heraan na hon aesa hi tw hota hay lrkiyo ke saath :') kb brri hojati hain pata bhi nai chlta...
Okay no more emotional drama :p Prhye prhye. Aur vote krna na bhoolen pls. -.-

Hooriya:

Meri khushi ka koi thikana nahi tha, baba mjhse bohat khush thay aur choonke unki khushi doogni hogyi thi kyuke aunty pregnant thi is wjah se wo mjhe chorne ke liye nahi aarahe thay. Lekin unho ne mere aram aur sukun ke liye air tickets book krwa li theen. Main apni saheli yani apni best friend, Ilyana ke sath Islamabad ja rhi thi. Wo bhi poore do saal ke liye! Mjhe itni khushi thi ke yaqeen krna dushwar tha.

" Yaar hum kitne lucky hain ke hum friends bhi hain aur saath travel bhi kr pa rhe hain! I can't believe it that we're going out of the city where only both of us will be there! "

Khushi ke maare Ilyana bhi pagal horhi thi. Abhi flight mai bethe huay chand minute bhi nahi huay thay ke uski meethi meethi batain shuru hogyi theen , jo ke itni meethi hoti theen ke insan ko sugar ki beemari hojaye! Astaghfirullah, aese hi kehrhi hu. Never mind.

' ahaan Ilyana mjhe pata hay, ab tm Khudaraa apna munh band rkho. Hmen sb pagal smjhege. Abhi do ghnte hain hmen wahan land hone mai, islye plz thori der chup rehlo pls? '

Maine uske samne hath jorre aur wo apne kandhe uchka kr 'as you wish' ke andaaz mai khidki se bahar jhankne lagi.

" Wowww Hooriyaaa! Ye filter ktna acha araha hay, let's try it. Ao! "

Apne mobile pr snapchat khol kr koi kutte billi ka filter laga kr kehrhi thi ke acha filter hay. Huh! Shukar hay mjhe is mobile naami bala mai koi dilchaspi nahi thi, wrna mai ne tw pagal hojana tha!

Kher aese tese krke wo bila'aakhir chup hui aur mjhe Allah ka shukar adaa krne ka mauqa mila. Main dil hi dil main Uski hamd-o-sana kr rhi thi ke kese Uss ne mjhe smnbhala aur mjhe tanha na chora. Mjhe apne real parents ke baare mai pata tha, aur jo hadsa meri zindagi mai pesh aya tha agr wo ksi aur ke saath pesh ata tw wo ab tk tooth chuka tha lekin ye Allah ka hi karam tha ke Uss ne mjhe tootne nahi dya tha.

Maine apna mobile nikal kr usmai Sheikh Mishaari ki khubsurat awaz mai Surah Duha ki tilawat lgai jisse mjhe bohat sukun milta tha. Aur apni ankhen bnd krli.

وَ الضُّحٰی
Qasam hay chasht ke waqt ki,
وَ الَّیۡلِ  اِذَا سَجٰی
Aur qasam hay raat ki jab chaa jaye,
مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَ مَا قَلٰی
Naa to Tere Rabb ne tujhe chora hay aur na Wo tjhse bezaar hua hay,
وَ  لَلۡاٰخِرَۃُ  خَیۡرٌ لَّکَ مِنَ الۡاُوۡلٰی
Yaqeenan tere liye anjaam aaghaz se behettar hoga,
وَ  لَسَوۡفَ یُعۡطِیۡکَ رَبُّکَ فَتَرۡضٰی
  Tujhy tera Rabb bohat jald inam  dyga aur to razi o khush hojayega,
اَلَمۡ  یَجِدۡکَ یَتِیۡمًا فَاٰوٰی
Kya Uss ne tujhe yateem pa kr jagah nahi di? Yaqeenan di!
وَ  وَجَدَکَ ضَآلًّا فَہَدٰی
Aur tjhe raah bhoola paa kr hidayat nahi di?
وَ وَجَدَکَ عَآئِلًا فَاَغۡنٰی
Aur tjhe na-daar pa kr to-nagar nahi bana dya?
فَاَمَّا  الۡیَتِیۡمَ  فَلَا تَقۡہَرۡ
Pus. Yateem pr tu bhi sakhti na kya kar,
وَ اَمَّا السَّآئِلَ  فَلَا تَنۡہَرۡ
Aur na sawal krne wale ko daant dapat,
وَ اَمَّا بِنِعۡمَۃِ  رَبِّکَ فَحَدِّثۡ
Aur apne Rabb ki nematon ko bayan krta !

Raat ki izterabi kefiat se jaagi hui mai meri ankhen, bojhal ho kr kb sone lagin pata hi na chala.

••••

" Utho hooriya! Hum pohch gye hain! Uthoooooo "

Mere kaano mai chubhti hui bareek si awaz ne meri gunudgi ko tora aur ankhen masalte huay main oonghne lagi.

' Kya hua kyu chilla rhi ho, jaag rhi hu main. '

" Haan haan pata hay, ankhen band krke sirf Hooriya mohtrma jaagti hen. "

Hum ne dusre musafiro ke jaane ka intezar kya jo already ek qatar bnaye ahista ahista plane se niche utar rhe thay. Aur phir hum bhi utar gye aur apne qadam tezi se airport ki traf brhaye, apna bag collect kya aur phr taxi ke intezar mai khre rhay. Utne mai baba ki call aane lagi.

" Kahan ho beta, mai tmhe kbse call kr rha hun, kheryat se pohch gyi na, mjhe ktni fikar horhi thi tmhari, maine inquiry se bhi pata krwaya tw maloom hua ke flight ko land huay 2 ghnte hochuke thay. Kesi ho. Milgya tmhe hostel tmhara? Room kesa hay? Mahol kesa hay? "

Baba ne ek sath sare sawalaat ki firing krdi.

' Ohoo baba. Assalam.o.Alaikum. '

" Walaikum assalam. Beta btao kesi ho, kuch khaya tmne? "

' Baba, mai theek hu blkl. Aur taxi ke intezar mai der hogyi. Abhi tk koi taxi mili hi nai. Koi bhi Hostel tk chorne ke liye tyar nahi hay. '

" Lekin kyun. Kheryat? News mai tw kch nai araha. Halaat te blkl theek hain wahan ke. Kya hua hay beta? "

' Are baba kch nai hua , hostel kaafi door hay na tw isi wjah se koi ni lejarha CNG bhi short hay. Abhi thori der mai Ilyaana ki ek friend hay wo pick krne ayegi hmen. Ap fikr mt kren, mai apko pohchte hi call krlugi. Apna khyal rkhyega aur aunty ka bhi.  Allah Hafiz. '

" Beta wo... "

Mjhe baba se jhoot bolna prra , aur mai unse mazeed jhoot nahi bolskti thi islye maine call kaat di. Ilyaana tw mjhe kbka chor kr jaa chuki thi.

DeewangiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora