****" Papa, Papa! Pls yahan chlte hain naa! "
Aik 5 saal ki bchi apne baap ka hath pkre unki traf brri umeed se dekh rhi thi. Lekin wo shayad phone pe busy thay, islye usse theek se jawab nahi de paye.
' Haan, jee bilkul. Tw ap ye deal final smjhen! Jee bohat shukrya '
Aur phir unho ne phone saleeqe se apne shirt ki oper wali pocket main rkha.
" Chalen papa? "
Apne papa ka hath pkr ke hlke se hilate huay, wo apne ghungryali baal hilate huay puch rhi thi.
' Seema, main ne tumhe kitni mrtaba kaha hay ke iss bachi ko mjhse door rkho. Phir tmhari smjh main ye baat kiun nahi aati? '
Apni naak ke upar shades ko durust krte huay uss ne apni servant ko danta.
" S.. S.. Sorry Sir. Wo baby ap se kehna chah rhi thee ke uske school... "
' Baby ke baare main jo bhi batein ho unse tm khud nipat lya kro, tumhe pese kis cheez ke bharta hun main? Ek lakh rupay tumhari mahana tankhwah, agar isse kisi aur ghareeb pr nichawar krdu tw wo tw shayd baby ko hmesha ke liye bhi rkhne ko tyyar hojayege. Hunh. '
Ghusse se gaari ka drwaza bnd krte huay, wo andar betha aur dekhte hi dekhte gaari farrate bharti hui apni manzio ki traf chalne lagi.
" Ouchhh Papaa!! "
Iss jaldbaazi aur ghusse main uss ne ye tk nhi dekha tha ke uss bchi ne apna hath gari ke drwaze ke paas hi rkha hua tha, aur uske iss jahirana rawayye se uski masoom si jild pr khoon ke nishanat munjamod hogye thay. Wo ek naqabil e brdasht drd se chilla uthi thi.
Baby ko khamoshi se gaud main uthate huay Seema ne usse apne seene se lgaya, aur uske sar pe pyar kya aur uske ansoo apne palloo se poche. Agar wo sahib e aulad hoti tw ktni khushqismat hoti, uske liye ye dolat tw wese bhi sirf hath ka mail ya phir aik dunyawi bahana thi. Uska asal maqsad tw bachay ki unsiat tha.
****
YOU ARE READING
Deewangi
SpiritualPyar main deewangi nahi,deewana hona chahye. Aur agar pyar deewangi banjaye tw wo pyar, junoon bnjata hay aur junoon sirf brbaad krdeta hay. Started 21 Feb 2018 Ended 28 April 2020