Teaser - 00

9.8K 741 53
                                    


Awak tak menyesal ke kahwin dengan saya? Kita kahwin sebab dendam bukan cinta

Kenapa? Kau menyesal ke kahwin dengan aku? Kalau kau menyesal sekarang pun aku boleh lepaskan kau

Dia perlu berlagak mesra dengan suaminya bagi membakar hati kekasih lama.

Tapi bagaimana nak dapatkan perhatian daripada seorang suami yang pemalas dan hanya tahu main ps4?

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

You just want attention, you don't want ma heart. So perluke aku sayangkan kau?

Tapi kita dah janji kan? Awak tolong saya, saya tolong awak. Kalau mereka cerai, kita pun cerai juga okay?

Perkahwinan mereka bukan kerana cinta. Bukan juga kerana paksaan keluarga. Namun kerana ingin membalas dendam.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Apa kau buat ni Haejung? Kau ingat kahwin ni main main ke?

Kahwin je kot. Pape hal cerai. Apa susahnya?

Babi kau Haejung!

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Dan bila.. kau hadir bagai satu misteri..

Tapi masalahnya sekarang adalah Jungkook tu dah cintakan kau


◾◾◾◾◾

Kerana dendam, seorang gadis bernama Im Haejung sanggup berkahwin dengan lelaki bernama Jeon Jungkook.

Ikatan perkahwinan yang lansung tiada apa-apa rasa cinta kepada gadis itu, yang cuma ada ialah dendam dan kebencian terhadap perkahwinan bekas teman lelakinya bersama kawan baiknya sendiri.

Apa nak jadi, JADI! Yang penting, mereka berdua harus bercerai!

Termasuk mempergunakan suaminya sendiri bagi menghancurkan rumah tangga itu.

Apa yang perlu dia dapatkan sekarang adalah perhatian dari JEON JUNGKOOK semata-mata untuk melunaskan dendamnya terhadap orang lain.

Namun, bagaimana pula jika akhirnya dendamnya itu dibalas dengan dendam?




◾◾◾◾◾


Attention From Mr. Jeon Jungkook

Started: 1st Dec 2017

Ended: 19th April 2018

[DIBUKUKAN] Attention From Mr. Jeon JungkookWhere stories live. Discover now