Duyuru

19.8K 953 83
                                    

Dertlerimi dinlemek istemeyen hemen aşağıdaki duyuru bölümüne insin.....

Gençler ya benim aklıma eğlenceli güzel bir bölüm geldi fakat yazmaya başladıktan sonra bilgisayarım aniden kapandı. Normalde kitap yazanlar bilir. Wattpad bölümleri girdiğiniz her cümleye kadar kaydediyor. Beimkiside kaydedilmişti ama açtığımda özenerek yazığım bölümün gittiğini gördüm. Neyse boşver dedim tekrar yazdım. Aynı kalitede değildi ama yazmıştım. Sabah kalkar devamını da yazar atarım dedim ama olmadı.Açtığımda tekrar gittiğini gördüm. Yani verdiğim o kadar emeğin boşa gittiğini gödükten sonra yazma isteğim kalmadı çünkü bir bölümü üçüncü kez yazdığımda aynı heyacanı vermiyor aynı whatsapp'ta gülerken attığınız ses kaydı silinice tekrara aynı şekilde gülemediğiniz gibi. 

Neyse fazla uzatmadan bunu bilmenizi istedim çünkü gerçekten çok sinirlendim. Bölümü şimdi tekrar yazıyorum fakat aynı kalitede olacağını sanmıyorum çünkü aynı şakaları üçüncü kez yazmak artık bana komik gelmiyor. Manalı bulduğum yerleri hatırlayamıyorum. Bilgisayarımda bozuldu zaten bir bok yapamıyorum. Ben bu kadar üzgün olunca siz  bana iyi geleceğiniz için bir oyun oynamaya karar verdim.

Önemli&Okuyun::::::::::::::::

Şimdi hatırlıyorsanız soru cevap bölümü yapmıştım...... Siz soru sormuştunuz karakterlerde cevaplamıştı. Şimdiyse onlar size soru soracak siz cevaplayacaksınız. Birkaç gün sonra da onlar sizlerin cevaplarına geri  tepki verecek eğer katılım çok olursa. Bölümü birazdan atmaya çalışırım.

Sizleri çoook seviyorum. Asıl bölümüde bu oyunu bitirdikten sonra siz cevap verirken yazarım.....

Sınıf Tam Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin