Utanç

32.6K 1.7K 1.4K
                                    

Şıçtık. Net sıçtık.

"Ne şaçmalıyorsun sen?" Ekininde benim kadar gergin verdiği tepkiyle Rüzgar gülümsedi ve sigarasından derin bir nefes daha çekti.

"Sakin olun şaka yapıyorum sadece." Bu şaka falan değildi. Biliyordu her şeyi ve ya benim ya da Ekinin gözünü korkutmak istemişti.

"Böyle şaka mı olur?" Rüzgar Eceye bakarak omuzlarını silkti.

"Ne var yani inandırıcı olsun istedim." Serdar resmen şok olmuş şekilde bakarken olayların açığa çıkmaması için sırıttım.

"Açıkçası başta şok olsamda bence komikti." Ekin bana inanmaz gözlerle bakarak konuştu.

"Hilal bu komik miy-" Sözünü tamamlayamadan onu dürttüğümde o da yalandan gülümsedi.

"Çok komikti ama böyle şakalar yapmayalım lütfen." Rüzgara ağzına şıçıcam bakışlarıyla baktı.

"Ortamın havası kaçtı zaten saatte geç oldu hadi gidip yatalım." Melis gergince konuştuğunda bende onu onayladım ve hızla yataktan kalkarak kapıya yürüdüm. Açar açmaz yüzüme çarpan temiz havayla birlikte üstüme azda olsa sinmiş sigara kokusu karıştı.

"İçerde ne oldu bilmiyorum ama bir an sıçtık dedim." Ece de yanımdan eve yürürken onu onayladım.

"Aynı şeyi bende düşündüm." Melis arkamızdan yavaşa yürürken durdum ve benim durmamla Ece de durarak Melisin yanımıza gelmesini bekledik.

"Sen nerdeydin biz Nazla uğraşırken?" Ece sözleri ağzımdan almıştı. Nerede olacak Rüzgarla işi pişiriyordur.

"Rüzgarla birlikteydik biraz konuştuk." Ben demiştim demeyi çok seviyorum ya. Çok hemde çoook.

"Beden diliyle mi?" Melis kaşlarını çattı.

"Ne?" Elimi boşver dercesine salladım.

"Bir daha söylersem kavga çıkar yürü gidelim o yüzden." Melis elini kaldırarak anlıma koydu.

"Ateşinde yok. Senin kesin uykun geldi bir garip bakıyorsun." Omuzlarımı silktim.

"Remzi abiyi özledim. Ne güzel hepinizi kurşuna dizerdi burda." Ece elini omzuma koyarak beni eve doğru iteklemeye başladığında konuşmaya devam ettim.

"Yani adam işinde kötü olabilir. Attığı hiçbir kurşun hedefi de vurmamış olabilir ama." Ece beni iteklemeye devam ediyordu.

"İçinde o cesaret var anladın mı? Dizilerde görüyoruz eline silah alıp yarım saat ateşleyemeyen mahluklar var. Remzi abim öyle mi bir sıkıyor sekip götüne giriyor mermi." Melis kahkaha atarak konuştu.

"Öyle bir şey cidden oldu mu?" Ben kafamı olumlu anlamda sallarken Ece eliyle iki işareti yaptı.

"Hemde iki kere." Melis eliyle ağzını kapattı.

"Oha." Yüzümdeki acıklı ifadeyle kafamı olumlu anlamda sallıyordumki eve vardığımızı anladım. Tabii bu iki dakikalık süreçte nedensiz yere kafamı olumlu anlamda sallamaya devam etmiştim.

"Hadi Hilal git üstünü değiştirde yat artık saat baya geç oldu." Dediklerini yaparak yatağa uzandım ve yatar pozisyonda nasıl olduğunu anlayamadığım bir başarıyla üstümü giyindim. Tam gözlerimi kapattığım anda telefonum çalmaya başladı.

Ekin Kaya Arıyor....

"Efendim tosunum?" Ay ben çocuğa neden tosunum dedim ki? Temiz hava çarptı herhalde ya da kızların dediği gibi uykusuzluk.

"Tosunum?" Ekinin meraklı sesine karşılık derin bir nefes aldım.

"Boğam mı deyeydim?" Ekin ofladı.

Sınıf Tam Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin