Gençler bol bol yorum yapın. Bir de ortamı daha iyi anlayabilmeniz için kendi çektiğim fotoğrafları koyacağım.
"Eveeet şimdi hazırsanız uçağa bineceğiz gençler." Heyecanla birlikte Ekinin elini tuttuğumda yanımdan bir ses duydum.
"Düşecek uçak, ölücez hepimiz." Serdarın neden bu kadar gergin olduğunu anlayamasamda yüzü bok yemiş gibi duruyordu.
"Serdarın nesi var? Felaket tellalı gibi dakikada bir uçak düşecek diyor." Sorumla birlikte Melis kafasını telefondan kaldırdı ve gülümsedi.
"Gitme üstüne korkuyor belli ki." Ekinin eli sıkılaştığında ona döndüm ve gergin olduğunu fark ettim.
"Bir sorun mu var?" Fısıldamama karşılık yutkundu ve kulağıma doğru eğildi.
"Serdarın amcası uçak kazasında yaralanmıştı." Yüzüm düşerken üzüntüyle tırnaklarını yiyen Serdara baktım.
"Ben uçakta Serdarın yanına otursam senin için sorun olur mu?" Ekinin sorusuyla neredeyse mutluluktan ağlayacaktım.
"Yerim seni ya. Serdarı düşünmen çok ince bir davranış." Ekinde gülümsedi.
"Her şeye rağmen o benim kardeşim. Hatta kardeşimden bile öte." Elimi Ekinin elinden çektim ve yanağına yerleştirerek okşadım.
"İyiki benimle birliktesin." Utançla gülümsediğinde kıkırdadım. Ellerini kaldırarak yüzümü avuçlarının arasına aldı.
"İyiki." Boğaz temizlemeye sesiyle hızla ellerimi Ekinden çektim ve önüme döndüm.
"Ha sikseydin birde." Serdarın yorumuna karşılık evren hoca konuştu.
"Evet çocuklar benim yanımdayken birbirinize bu kadar yaklaşmazsanız daha iyi olur. Sana gelince." Serdara döndü.
"Gezi boyunca sana olumsuz bir şey söylemeyi yasaklıyorum. Benim yanımdayken hiçbir şekilde küfür etmeyeceksin ve ne olursa olsun olumsuz konuşmayacaksın." Serdarın ağzı şaşkınlıkla açıldı.
"Hocam aşna fişne yapan onlar cezayı çeken benim." Evren hoca kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Sizler artık olgun bireylersiniz çocuk gibi küfür edip yarın sanki görmeyecekmiş gibi sevgi gösterileri yapmamalısınız."
"Sıçtık."
"Serdar." Evren hoca Serdarı uyarınca konuştum.
"Haklısınız hocam." Evren hoca kafasını olumlu anlamda salladı.
"Benim yanımda yapmayın. Ben yokken ne yapıyorsanız yapın." Ekinle ben kafamızı olumlu anlamda sallarken Serdarda söyleniyordu.
"Ben böyle işi si..." Evren hocanın bakışlarıyla duraksadı.
"Siverim hocam Sivası sever gibi severim." Evren hoca kaşlarını çattı.
"Sivas?" Serdar gülümsedi.
"E devlete baktım da atalarım sivaslıymış hocam." Ekinde konuştu.
"Bizde yunan asıllı çıktık selanik göçmeniymişiz." Serdar gülümsedi.
"Keşke birinci dünya savaşında askerler senin atalarınıda si..siveymiş." Evren hoca araya girdi.
"Yeter bu kadar uçağa biniyoruz hadi." Hepimiz gıkımız dahi çıkmadan Evren hocayı takip ettik ve uçağa bindiğimizde kızlardan önce cam kenarında bir yer kaptım. Yanımda Ece onun yanında da Melis otururken konuşuyorduk.
"Bilmiyorum buraya geldiğimizden beri Deniz benimle konuşmuyor. Sanki Naz'a bakıyormuş gibi hissediyorum." Yüzümü buruşturdum.
"Yok be sana öyle geliyordur." Meliste beni onaylayarak konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıf Tam Mı?
HumorMizah#1 04/03/18 "Tamız hocam." Buğra arka sıradan anırdığında kafamı hızla hırkamdan kaldırdım. "Aaaaa ilk okul günü hatta ilk saati uyunmaz ama." Bartu geçen seneki gibi arkamda oturmuştu. "Sus sıçarım." "Hocam ödev vardı." Gamzenin sesiyle he...