Yarışma konusundaki desteklerin için çok teşekkür ederim bu bölümde senin için minnoş okur. xxsudemxxdmnxxGençleeeer.
https://my.w.tt/UiNb/eg3fFupW6G
Bu linke tıklayarak ya da Kitaplar -Arası- Yarışma Adlı kitapta 36.Bölüme 1 yazıp oy vererek bizi desteklerseniz sevinirim. Aksi taktirde Ekin Kaya elimde. Bilemiyorum. Bir anda pat diye kalp krizine kurban gitmesin yavrucak. Şaka şaka öyle bir şey yapar mıyım ya ?
Yaparım...
"Sanda aynı mesaj geldi mi?" Ekin kafasını olumlu anlamda salladı.
"İstersen seni ben bırakayım." Oluur.
"Yok ya zahmet etme şimdi." Omuzlarını silkti.
"Yarın görüşürüz o zaman." Hayır ya ben hep göt olmak zorundamıyım?
"Tamamdır." Tam arkamı dönmüşken tekrar konuştu.
"Telefonunu ver." Ona doğru döndüm.
"Al." Telefonu eline aldı ama mal mal bana bakıyordu.
"Ne bekliyorsun." Ofladı.
"Şifrenin vahiyle inmesini."
"Haa tamam dur yazayım." Birkaç şey yaptıktan sonra kendini çaldırdı ve telefonu bana uzattı.
"Şey sanırım numaramı yanlışlıkla kaydetmişsin." Kaşlarım çatıldı.
"Yanlış bir isim mi yazmışım gerçi numaran bende yoktu ama."
"Yok isim değilde şey yazıyor." Merakla kaşlarım daha da çatıldı. Gerginlikle üsteledim.
"Ne yazıyor ne?" Telefonun ekranını bana çevirdiğinde şok oldum. Ebenizi sikicem kızlar.
Abi Beni Siksene
"Yanlışlıkla kaydetmişimdir." Kendimi inandırmak istercesine konuştum.
"Bencede yanlıştır." Ekinse imayla konuşmuştu.
Eve vardığımda salonda büyük bir aile heyeti kurulmuştu.
"Hilalcim bizde seni bekliyorduk geç otur şöyle." Masada Çetin, annem ve Çetinin oğlu vardı.
"Buyrun sizi dinliyorum." Yerime geçtiğimde konuştum.
"Biliyorsun ki annenle ben yakın zamanda evleniyoruz." Çetinin sözüne karşı konuştum.
"Gerizekalı değilim evlendiğinizi biliyorum."
"Hilal!" Annem beni ses tonuyla uyardı.
"Biz yakında büyük bir aile olacağız. Seninde bu durumdan en az bizim kadar mutlu olduğundan eminim." Yaa ne demezsin şu an mutluluktan amuda kalkabilirim.
"Fakat bu durumun getireceği zorluklarla baş etmen bizim için en önemlisi. Ben kısa bir süre sonra üvey de olsa senin baban olacağım." Baba. Bu kelime benim için çok yabancıydı. Ben babamı en son yoğun bakım odasında görmüştüm. Bu gibi elini tutmuştum. Bıraktığımdaysa oda beni, bizi, hayatı bırakmıştı. Ben bu adamı ölsem babam olarak kabul etmezdim.
"Afedersiniz Çetin Amcacım ama ben babamın yerine başkasını koyamam. Siz annemle hayatlarınızı birleştiriyor olabilirsiniz ama bu beni ilgilendirmez." Masadan kalktığımda annem arkamdan söyleniyordu.
"Hilal hemen buraya geliyosun. Hemen!" Bok gelirim. Odama girip çantamı bir kenara fırlattığımda telefonum çalmaya başladı.
Gizli Nurmara Arıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıf Tam Mı?
HumorMizah#1 04/03/18 "Tamız hocam." Buğra arka sıradan anırdığında kafamı hızla hırkamdan kaldırdım. "Aaaaa ilk okul günü hatta ilk saati uyunmaz ama." Bartu geçen seneki gibi arkamda oturmuştu. "Sus sıçarım." "Hocam ödev vardı." Gamzenin sesiyle he...