~3~

1K 178 13
                                    

               A stat și s-a distrat cu prietenii săi, iar totul a fost mult mai bine imediat ce au dat oarecum uitării situația cu admiratoarea, starea lui s-a îmbunătăţit considerabil.

               Asta până în dimineața următoare când a ajuns la universitate și a aflat că dau un test de care el a uitat complet. Părea că va avea o zi bună și probabil ar fi avut dacă nu era o persoană căreia să îi pese atât de ce se întâmplă la ore.

               Desigur că va pica testul cu brio, iar asta era frustrant și dezamăgitor pentru el. De obicei lua note decente, nefiind întocmai un geniu la fiecare materie... și nu putea fi vesel știind că asta îi va ruina complet media.

               A ieșit din clasă și s-a îndreptat cu pași leneși spre dulapul său, dorind doar să scape cât mai curând de urmatoarele două ore pentru a putea merge acasă și să petreacă puțin timp cu prietenul sau pentru a uita de testul ăla stupid.

               Cu cât se apropia mai mult de dulap, a observat că pe acesta este lipită o bucată de hârtie colorată. Tânărul s-a uitat ușor confuz, neînțelegând de la bun început, însă când a realizat că ar putea fi un alt bilet de la acea persoană misterioasă a grăbit pasul, luându-l cu speranța că nimeni nu l-a citit când trecea pe acolo.

               De ce i-ar lăsa un mesaj exact pe dulap unde l-ar putea vedea cu toții? Nu era întocmai un loc bine ales.

               A oftat și a decis că nu ar avea rost să se gândească la asta acum, deoarece știa că persoana respectivă nu a vrut să îl necăjească cu asta, așa că a citit mesajul.

               "Nu te supăra pentru atât. E doar un test. Sunt sigur că te vei descurca de acum încolo așa că nu te descuraja. Trebuie doar să nu mai fii un mic uituc, Park JiMin."

               Citind, nu și-a putut reține micul zâmbet ce i-a apărut pe chip, obrajii săi având iar o nuanță roșie numai la gândul că acelei persoane chiar îi pasă ca el să fie vesel. Și cu atât mai mult că avea încredere în el.

               Asta îl făcea să se simtă fericit.

               Și cu ocazia acestui bilet, JiMin a realizat un mic detaliu legat de persoana ce îi scrie... poate chiar două?

               "A spus că e sigur? Asta înseamnă...că persoana care îmi scrie e un băiat? Și știe de test, deci e posibil să fie un coleg?!"

               A zâmbit și mai larg, realizând asta. Putea fi mai aproape să îl cunoască acum.

Secret admirer »Yoonmin«Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum