Au trecut câteva zile de când cei doi au ajuns împreună, iar totul mergea mult mai bine pentru ei. Singurul lucru "rău" în toată situația era că prietenii lor nu au aflat încă de relația acestora și ăsta era singurul "detaliu" pe care l-au uitat complet. Nici nu le-a trecut prin cap să le spună.
De aceea cei doi se aflau pe canapea și se bucurau de un final de vineri liniștit, JiMin stând în brațele lui YoonGi cât timp acesta se juca cu părul lui — ceva ce a început să adore, cel mic având părul foarte moale — și nici n-au realizat că era sfârșit de săptămână, ceea ce însemna un singur lucru.
Se strângeau cu toții în apartamentul lui YoonGi și JungKook pentru obișnuită lor "zi în familie".
Astfel, s-a întâmplat ca toți cei 5 prieteni ai lor să-i găsească uitându-se liniștiți la un film și, bineînțeles, au fost destul de surprinși de asta. Cu toții, mai puțin TaeHyung și JungKook, care erau de-a dreptul bucuroși că cei doi și-au arătat adevăratele sentimente. Au așteptat mult timp pentru asta, ce e drept.
— Ya! Cum de nu știam despre așa ceva? a întrebat mai mult decât revoltat HoSeok, oprindu-se în mijlocul încăperii. Privea parcă în șoc la cei doi, însă avea un rânjet caracteristic pe chip. Cine știe ce gândea acum.
— Nu-i așa că sunt drăguți? zâmbi imediat Jin spre NamJoon, acesta aprobând tot cu zâmbetul pe buze, încă privindu-i pe cei doi. Aceste comentarii l-au făcut pe JiMin să se rușineze destul de ușor, nefiind chiar obișnuit cu atenția de acest tip — fiind și unul din motivele pentru care n-ar fi vrut ca ei să afle curând, deși adevăratul motiv pentru care nu le-a spus era acela că au uitat complet.
— Nu-i așa? Toate astea mi se datorează mie! Sunt un bun cupidon, nu? spuse mândru TaeHyung, lângă el fiind prezent și JungKook care i-a aruncat o privire destul de urâtă când a auzit ce spunea. Brunetul n-a observat atât de ușor gestul făcut de el. Cel mic, însă, nu avea de gând să lase să treacă de la sine.
Nu putea rata nicio ocazie din a-i scoate ochii cu ceva.
— Mhm, deci n-ai avut pe nimeni care să te ajute? întrebă ironic și și-a rotit ochii peste cap, privind mai apoi spre brunet și încercând să pună în joc cea mai dură privire a sa. Păcat de acea persoană, dar... doar ca să știi, s-ar putea să nu te mai ajute și nici măcar să mai stea cu tine dacă nu-i recunoști contribuția, spuse destul de serios și și-a întors privirea în altă parte ca să pară supărat. Cu toate că era destul de vizib că nu era așa.
TaeHyung a înghițit în sec imediat, dându-și seama că nu trebuia să uite de micuțul ce l-a ajutat cu planurile sale. Normal că avea partea sa de merit în toate astea — chiar dacă în opinia blondului, cei doi nu au făcut nimic, ci doar s-au prostit pe lângă ei. Și-a luat cea mai dulce privire posibilă și i-a zâmbit iubitului său, știind că nu-i va rezista mult.
— Pff. Am zis că eu? Voiam să zic noi, normal că n-aș fi reușit fără Kookie care a făcut atât de multe!
JungKook doar și-a dat ochii peste cap pentru a doua oară, însă a zâmbit imediat ce a primit un mic sărut de la TaeHyung. Acesta zâmbind și el mulțumit pentru asta, deoarece nu era atât de ușor să îl împaci pe micul băiat dacă se supăra cu adevărat. Ceilalți din încăpere au râs ușor, văzând cât de drăguți sunt cei doi.
JiMin, de asemenea, zâmbea din tot sufletul. Să-și aibe toți prietenii aproape și — cel mai important — pe YoonGi, îi făcea inima moale precum caramelul și se bucura când îi vedea pe toți la un loc pentru că, de cele mai multe ori, se crează situații foarte comice. Până și YoonGi zâmbea acum, fără să-și mai ascundă zâmbetul de ceilalți.
CITEȘTI
Secret admirer »Yoonmin«
Fanfiction"Încă o zi în care, deși nu te-am văzut încă, știu că arăți extrem de bine. Ca de fiecare dată, Park JiMin. " Obrajii tânărului au căpătat o nuanță roșie, rămânând surprins de ceea ce tocmai a citit, neștiind cum doar câteva cuvinte p...