Ziua de vineri nu prevestea prea multe. Încă de când s-a ridicat din pat, JiMin a fost întâmpinat de ploaia care se vedea de la fereastra sa și i-a dispărut destul de ușor toată voia bună cu care se trezise.
— Sunt nevoit să merg prin ploaie până ajung la cursuri? întrebă retoric tânărul, vorbind cu el însuși. Știa că nu avea de ales pentru că nu putea risca să întârzie din nou, dar nu îl încântă deloc ideea că nici măcar TaeHyung, prietenul său cel mai bun, nu îl putea însoți astăzi din cauza unei mici răceli pe care a căpătat-o în zilele anterioare.
Fără chef și cu o stare de somnolență, a reușit să își învingă dorința de a petrece acea zi ploioasă în pătură privind seriale și s-a pregătit pentru a pleca.
— Să mănânci bine și ai grijă să îți iei medicamentele, da? l-a atenționat pe prietenul său de îndată ce a deschis ușa de la camera acestuia, găsindu-l îngropat în perne și pătură. Mă întorc imediat ce se termină orele, mă suni dacă e ceva urgent sau îi anunți pe băieți!
Tae a mormăit aprobator dintre perne și a ridicat ușor mâna făcând un semn de rămas bun, liniștindu-şi cât de cât amicul îngrijorat.
Oftând, JiMin l-a lăsat pe acesta în cameră după care a ieșit din micul lor apartament, închizând în liniște ușa în urma sa.
Nu mare i-a fost mirarea când a fost întâmpinat de un alt bilet lipit pe ușă și nici zâmbetul nu și l-a putut reține, fiind mai mult decât curios, dar și fericit pentru primirea noului mesaj.
"Ai grijă să nu te îmbolnăvești și tu! E frig, deci sper că te-ai îmbrăcat bine și că ai luat o umbrelă. Nu vreau să ajungi să stai răcit în pat ca TaeHyung, așa că fii cu băgare de seamă și când ai grijă de el.
Baftă la ore, capul sus! Va fi o zi bună, Park JiMin."Se bucura știind că îi pasă de el, chiar dacă tânărul nu avea încă habar cine e. Mesajele acelea i-au făcut zilele mai frumoase încă de la început.
Însă nu credea că ar vrea să afle încă... poate o să fie dezamăgit dacă își va face speranțe în continuare și nu va fi așa cum își imaginează el, că persoana respectivă nu e așa cum pare prin mesajele scrise. Și nu ar fi vrut încă să afle dacă persoana pe care el o place are sentimente pentru el sau nu.
Cu zâmbetul pe buze și cu gândul la persoana din spatele biletului, și-a strâns mai bine geaca în jurul său și a plecat cu pași cât mai grăbiți spre universitate.
CITEȘTI
Secret admirer »Yoonmin«
Fanfiction"Încă o zi în care, deși nu te-am văzut încă, știu că arăți extrem de bine. Ca de fiecare dată, Park JiMin. " Obrajii tânărului au căpătat o nuanță roșie, rămânând surprins de ceea ce tocmai a citit, neștiind cum doar câteva cuvinte p...