JiMin s-a pregătit cât mai rapid cu putință pentru cursurile de astăzi, fiind deja cu mai bine de jumătate de oră în întârziere. S-a uitat, totuși, în oglindă pentru a se asigura că arată decent și a-și aranja încă puțin părul ciufulit, și-a luat ghiozdanul și a ieșit pe ușa apartamentului său, de data asta nefiind însoțit de prietenul lui.
A încuiat-o în grabă și era gata să își arunce cheile în ghiozdan și să o ia la fugă spre universitate, când un mic bilet lipit pe ușă i-a atras întreaga atenție și parcă a dat deja uitării ora la care întârziate deja cu mult, prea mult. TaeHyung nu îi lăsa decât mesaje pe telefon, rare și acelea, doar nu ar fi început brusc să îi lipească bilețele pe ușa de la apartament, nici măcar cea de la frigider. "Sigur nu e de la el." Atunci... cine i-ar lăsa un mesaj tocmai pe ușa apartamentului? Confuz, dar totuși curios pentru ce ar putea scrie, a luat biletul și a început să îl citească, devenind și mai derutat datorită scrisului necunoscut lui.
"Încă o zi în care, deși nu te-am văzut încă, știu că arăți extrem de bine. Ca de fiecare dată, Park JiMin. "
Obrajii tânărului au căpătat o nuanță roșie, rămânând surprins de ceea ce tocmai a citit, neștiind cum doar câteva cuvinte pe o hârtie l-ar putea face să se simtă rușinat, dar fericit. Tindea să creadă că persoana respectivă a lăsat biletul la ușa sa din greșeală, dorind poate să i-l dea altcuiva... însă numele lui care se afla scris exact la finalul propoziției, îi confirma că mesajul a ajuns la persoana potrivită și îi amesteca toate gândurile, neștiind cine i-ar putea lăsa lui un asemenea bilet.
Bineînțeles, deja a uitat de universitate și nu și-a amintit prea curând de ea.
CITEȘTI
Secret admirer »Yoonmin«
Fanfiction"Încă o zi în care, deși nu te-am văzut încă, știu că arăți extrem de bine. Ca de fiecare dată, Park JiMin. " Obrajii tânărului au căpătat o nuanță roșie, rămânând surprins de ceea ce tocmai a citit, neștiind cum doar câteva cuvinte p...