~4~

914 175 21
                                    

               Urmatoarea zi la școală, JiMin a intrat în clasă cu un singur gând, același care nu i-a părăsit mintea deloc în ziua anterioară. Acela de a se uita atent la colegii săi, mai atent decât s-a putut uita de când a început cursurile. Se gândea că dacă vreunul dintre ei este "admiratorul" său se va da de gol cumva, printr-un gest. Oricât de mic, oricât de puțin. Se gândea că trebuia să fie ceva anume diferit.

               Dar, spre nefericirea și dezamăgirea micului șaten, asta nu s-a întâmplat. Totul a decurs perfect normal, niciun coleg nu se purta dubios și niciun gest al cuiva nu a ieșit în evidență. Bineînțeles, singurul care se purta ciudat era chiar el însuși. Și asta nu era bine.

               Ba chiar a fost întrebat de TaeHyung de ce se uita așa nerăbdător în jurul său, brunetul crezând că prietenul lui așteaptă pe cineva sau că avea să se întâmple ceva anume.

               Și atunci, JiMin s-a văzut nevoit să ocolească puțin adevărul, doar pentru că nu putea să îi povestească la momentul acela după cine se uita și cu ce motiv. I se părea că a luat odecizie cam pripit și ar fi sunat dubios.

               Orele s-au încheiat destul de rapid și asta era un lucru mai bun, iar puțin mai târziu, tânărul și-a terminat și antrenamentele la dans. Se afla în vestiar și tocmai se pregătea să plece spre casă pentru a se putea relaxa.

               Însă... ce să vezi? A găsit un bilet exact pe rucsacul său și era cât pe ce să nici nu îl vadă. Cum a putut să nu observe pe nimeni intrând? Erau colegi, prieteni.. sau doar voia să îl zăpăcească, să îl inducă în eroare? Întâi că sunt colegi de clasă, acum la cursurile de dans.

               Frustrat, a luat biletul, neputând să învingă complet curiozitatea pentru a vedea ce scria de data aceea.

               "Te-ai uitat după mine cumva? Nu mi-ar displăcea ideea, să știi. :)

               Dar îți spun că nu suntem colegi. Nici măcar în aceeași grupă de dans, cu siguranță. Sunt mai mare ca tine, nu cu mult, dar sunt mai mare. Nu încerca să afli, pentru că sunt sigur că nu ai nici cea mai mică idee, Park JiMin."

               Inima tânărului parcă s-a oprit pentru câteva secunde și părea că a uitat complet de sentimentele anterioare. Aparent, intenția celui care îi scrie nu a fost să îl zăpăcească. Nu știa dacă se bucura sau nu pentru noul mesaj primit de la admiratorul său, dând și confuzia peste el. Nu știa ce simte cu exactitate.. dar tot a zâmbit.

Secret admirer »Yoonmin«Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum