În următoarea dimineață, JiMin deja regreta ceea ce făcuse încă de când s-a trezit. A stat și s-a gândit la asta, dar de oricâte ori analiza situația, părerea lui rămânea întotdeauna aceeași. S-a comportat prostește pentru că nu a citit biletul doar pentru că el ar fi vrut să fie altcineva în spatele acestora și nu putea să dea vina pe "un impuls de moment". Persoana aceea chiar ținea la el din câte a putut să își dea seama și mereu îi scria câte un mesaj care îi înveselea ziua, nu merita să își bată joc de sentimentele sale. Așa cum el se simțea rănit pentru că YoonGi nu simțea nimic pentru el, băiatul care îi scrie bilete se poate simți rău din cauza comportamentului său copilăros... Mai ales dacă vrea să îi lase un nou mesaj, dar observă că cel vechi a rămas în același loc, neatins.
"Ugh, cât de prost pot fi uneori! Trebuia să te gândești de două ori înainte să faci ceva."
Trezit cu gândul ăsta, șatenul s-a pregătit în grabă de cursuri și, alături de TaeHyung, a ieșit din apartament cu pași leneși, sperând să găsească biletul de ieri acolo unde l-a lăsat. Voia să îl citească pentru ca băiatul care îi scrie să nu îl vadă lăsat acolo.
Spre dezamăgirea lui, bucata verde de hârtie a fost înlocuită cu una de un albastru închis. Ceea ce i s-a părut ciudat lui JiMin și l-a făcut să fie curios, dar ușor temător. Toate bilețelele de până acum au fost culori frumoase, deschise, acesta era primul de o culoare atât de închisă. Iar asta l-a surprins.
"Uneori mă gândesc că sunt o persoană oribilă și nu merit să te iubesc. Dar nu mă pot opri din a face asta, Park JiMin."
A citit, apoi a recitit și a citit din nou numai pentru a încerca să înțeleagă. Era cel mai confuz mesaj de până acum și nu înțelegea gândurile din spatele acestuia. Brusc, comportamentul admiratorului său se schimbase... Oare s-a întâmplat ceva cu el? A observat biletul lăsat pe ușă și s-a gândit cumva că JiMin nu îi apreciază biletele?
Se simțea cu adevărat o persoană rea în acel moment, știind că e foarte posibil să fie vina sa pentru acest gând al băiatului necunoscut. Tocmai rănise sentimentele cuiva?
CITEȘTI
Secret admirer »Yoonmin«
Fanfiction"Încă o zi în care, deși nu te-am văzut încă, știu că arăți extrem de bine. Ca de fiecare dată, Park JiMin. " Obrajii tânărului au căpătat o nuanță roșie, rămânând surprins de ceea ce tocmai a citit, neștiind cum doar câteva cuvinte p...