Bölüm 25

9.5K 514 45
                                    

Bütün çabalara rağmen aradan çok geçmeden Hasan Bey ve Affan Bey işleri birleştirmek için imzaları attılar. Hem Ayhan hem de Peyman haberi alır almaz deliye döndüler. Özellikle Ayhan ne yapacağını bilemedi. Halil en ufak bir açığını bekliyordu. İmzaların atıldığını da duyunca çileden çıkacaktı. Öyle de oldu. Halil imzaların atıldığı haberini duyunca adamları ile Ayhan'a şehrin dışındaki eski tekstil fabrikasına gelsin diye haber etti. Halil'in adamları Ayhan'ın fabrikadaki odasından çıktığında artık köşeye sıkıştığının farkındaydı. Bir süredir abisi de yoktu. Ne yapacağını bilemedi. Yanına güvenilir birkaç adam alıp yola koyuldu.

O yola koyulur koyulmaz haberi de Peyman'a uçtu. Aralarında geçen kavgadan sonra Ayhan'ın attığı adımdan Peyman'ın haberi oluyordu.

- Beyim, bu Ayhan denen it Halil ile görüşmeye gidecekmiş.

- Ne görüşmesiymiş bu?

- Bilemiyoruz ama bir süredir takip ediyoruz, aralarında bir mevzu var ama çözemedik.

- Anlarız şimdi.

- Biz de mi gidiyoruz?

- Biz değil, ben gidiyorum.

- Beyim olur mu öyle şey? Hem ya bir terslik olursa...

- İşinize bakın, o şerefsizle teke tek görüşeceğim. Ama dertleri neymiş, onu öğreneceğim önce.

- Beyim yapmayı, etmeyin biz de gelelim. O itlerin ne yapacağı belli olmaz?

- Benim elim armut mu topluyor? İşinize bakın dedim.

- Beyim mertçe gelmezler ki namussuzluk ederler, oyun kurarlar. Belki de anladığı takip ettiğimizi.

- Ne zamandır sözümü çiğniyorsunuz siz?

- Beyim...

- Yeter! İşinize bakın, hadi!

Peyman eski fabrikaya gitmek için yola çıktığında Ayhan Halil hesaplaşması çoktan başlamıştı.

- Ooo hoş geldin Ayhan Bey. Nasılsın?

- Niye çağırdın beni buraya?

- Bilmem, sözünde durmadığın için olabilir mi? Hani bana verdiğin söz, hani yaptığımız anlaşma!

- Ne yapalım yani, uğraştık, didindik. Olmadı işte! Ben çok mu meraklıyım İsfendiyarlarla ortak olmaya!

- Engelleyecektin o zaman!

- Çalışmadım mı zannediyorsun? Olmadı diyorum, laftan anlamaz mısın sen?

- Demek laftan anlamıyorum ha! O zaman sonuçlarına da katlanırsın Ayhan Bey!

- Ne sonucu, ne diyorsun sen?

- Sana eğer o anlaşmayı engelleyemezsen neler olacağını söylemiştim değil mi?

- Ulan, ben şimdi seni...

Ayhan'ın olanlardan sonra kalan sabrı da oracıkta taşmıştı. Bütün gücüyle Halil'in üzerine atladı. Tam Ayhan'ın Halil'in üzerine atladığı sırada içeri Peyman girdi. İkisinin kavgasına şahit olunca önce neler döndüğünü anlamaya çalıştı kendini açık etmeden. İki adam karşısında yumruk yumruğa dövüşürken onları biraz uzaktan seyretti.

Halil, Ayhan'ı üzerinden atınca afalladı. O da fırsattan istifade peş peşe yumruklarını Ayhan'ın yüzüne geçirdi. Ayhan tekrar hamle yapıp Halil'i yere serdiğinde şimdi sıra ondaydı. Söylene söylene ardı ardına geçirdi yumruklarını.

EFSUN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin