~fly~

2.7K 276 21
                                    

Jungkook 

Po těch slovech mnou projela vlna strachu. Vyděšeně jsem se na něj podíval. ,,otče mi jdeme napřed. Mladý pane a paní těšilo mě a děkuji za Jungkookieho" nahnul se ke mě.

,,mojí nové hračce" řekl to tak potichu že jsem ho mohl slyšet jen já. Hned na to mě chytil okolo pasu a rychlostí blesku mávl křídly. 

Vystrašeně jsem ho chytil okolo krku a přitiskl se na něj. ,,Copak bojíš se?" pomalinku jsem otevřel oči a vyděl jeho obličej hned před svým.,,ne jen jsem se lekl" řekl jsem a zamračil se. On se jen zasmál.

Taehyung

Začal jsem se smát, ale když to nejméně čekal tak jsem začal rychle klesat k zemi se staženými křídly. ,,CHCEŠ NÁS ZABÍT?!" vypískl a chytil se mě ještě pevněji.

,,Nechci" Zasmál jsem se roztáhl křídla škublo to a hned v tu chvíli jsem letěl nad lesem.  Otočil jsem se na záda a letěl v leže tak aby na mě Jungkookie ležel. 

,,otevři oči"  řekl jsem s úsměvem jelikož se roztomile mračil. Pomalu otevřel svoje hnědá očka ale nepouštěl se mě. ,,Je to krása viď?" 

Jungkook 

Byla to krása. Ty lesy, rybníky, domečky. Vítr, který mi vál ve vlasech. ,,Je to krása viď?" z mého snění mě vytrhl jeho hlas. ,,Jo je" prsknul jsem na něj a položil si hlavu zpátky na jeho hruď. 

~jak chceš Jungkookie~

_________________

No máte se zítra na co těšit 😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏

Doufám že se díl líbil 💖💞

Za chyby se omlouvám 😂💖💞

  

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat