Jungkook
,,Sakra to bolí" sykl jsem už po několikáté za tu dobu co Taehyung ošetřoval moje odřená záda.
,,Ale užil jsi si to ne?" Zasmál se a dal ošetřoval. ,,To nepopírám" zasmál jsem se a obličejem se otočil na něj.
,,To je dobře" jemně se na mě usmál.
,, Hotovo" chytil mě za boky a posadil si mě na něj.Ruce jsme si položil na jeho ramena a usmíval se. ,, Něco ti dovolím" řekl a nahnul se k mému krku.
,,A copak?" Zeptal jsem se zakloněnou hlavou trochu dozadu a na bok.
,,Normálně mi můžeš říkat jak chceš, ale při sexu svoje jméno nechci slyšet"
Řekl a na důkaz svých slov že je myslí vážně mě silněji kouskl do krku.,,D-dobře" sklonil jsem hlavu k jeho obličeji a přitiskl se na jeho rty.
Taehyung mě chytil okolo pasu a víc si mě na sebe přitiskl.Taehyung
Nikdy se těch jeho rtů nenabažím.
Přehled jsem mu jazykem po rtů a tím si vyžádal vstup do jeho pusinky. Jen se pousmál a otevřel jí.Naše jazyky se proplétaly a pokojem se ozývali mlaskavé zvuky. Rukama jsem mu zajel pod kalhoty a zmáčkl mu zadeček.
,,Tae~ nezlob" řekl a zatáhl mě za vlasy tak abych zaklonil hlavu.
,,Můžu?" Usmál jsem se a kývl hlavou na souhlas. Hned na to se mi přisál na krk a začal mi tam dělat jeho značku. Spokojeně jsem zavřel oči a začal ho hladit po vlasech.,,Nerušíme?" Ozval se za námi hlas a následné zaklepání. Jungkookie se ode mě hned odtrhl a sedl si vedle mě na postel.
,,Jo rušíte. Víte jak to bylo příjemný" řekl jsem naštvaně a založil si ruce na hrudi.
,,Tak promiň. My jsme vám jen chtěli říct že si jdeme zalétat tak jestli nejdete taky, ale jak vás tak vidím tak.." ,, jo určitě půjdeme" vyhrkl Kookie vedle mě.
,,Ale ty lítat nebudeš je ti to doufám jasný?" Řekl jsem a škodolibě se na něj usmál.
,,Ale Tae.. já chci.." ,,Kookie má pravdu neměl by jsi moc létat. To křídlo máš asi už v pořádku, ale kdyby jste si to včera nerozdali u stěny tak by jsi neměl tak dodřený záda" zasmál se. ,,Ty hajzle pojď sem!" Vykřikl Tae a rozběhl za Yoongim, který začal utíkat.
,,Bože jako děti" zasmál se Jin.
,,Tak Pojď Jungkookie" řekl Jimin a natáhl ke mě ruku.
Rychle jsem si přetáhl přes hlavu tričko a běžel k nim.~to bude paráda~
________________
Píšu ty kapitoly čím dál tím delší 😅😅 to je divný 😂😂
Musím vymyslet nějakou šikovnou zápletku aby to nebyla taková nuda 😅😅😅
Za chyby se omlouvám 😂😂
💖💞💖
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...