(btw kdyby zase chtěl někdo mít připomínku k tomu že byli v městě lidí tak už jsou doma a mě se nechtěla popisovat cesta oka? 😏)
◀️▶️
Jungkook
Potichu jsem zavřel dveře a šel za Taem do ložnice.
,,Tak co?" Zeptal se když jsem k němu přišel a zezadu ho objal. Stál u okna a díval se ven.,,Spí. Chudáček ani nechci vědět co si prožil" optal jsem se a Taeho záda a pevně ho u sebe držel.
Vzali jsme toho kloučka s sebou. Říkal že se jmenuje Max. Víc nám toho ale neřekl. Celou cestu plakal. Ani nějak nevnímal to že jsme letěli a v půlce cesty usnul.Nemohlo mu být víc jak pět let. Byl opravdu strašně roztomilý.
Z toho všeho přemýšlení mi po tváři stekla jedná neposlušná slza.Taehyung
Uslyšel jsem jak Kookie potichu vzlykl. Rychle jsem se otočil a vystrašeně se na něj podíval.
,,Copak pláčeš Jungkookie?" On mě objal kolem pasu a já ho objal kolem ramen. To způsobilo že jsem na sobě byli úplně namáčknutí.
,,Jen mi je ho líto" řekl mi do hrudi a zvedl ke mě obličej.
,,Ty jsi ťunťa viď?" Zasmál jsem se slzy mu palcem utřel.,,Dostanu pusinku?" Zeptal se tak že jsem myslel že se rozteču.
,,Awwwww ty jsi tak roztomilý!" Zapištěl jsem.,,Když myslíš" zasmál se a svoje ruce mi položil spojené za krk.
,,Přivedu tě na jiné než depresivní myšlenky" s tím jsem se vášnivě vrhl na jeho rty a začal s ním couvat k naší veliké posteli.Opatrně jsem naznačil položil na postel a odpojil se od něj.
,,Budeš tak hodný a postaráš se o svého budoucího manžela?" Zasmál jsem se nad oslovením, které jsem si sám dal.~,,s radostí"~
________________
Bože to to zase píšu za slátaniny
🤦😒
No ale mělo by tu zase být něco trochu úchylné 😏Nevím jestli zítra vyjde kapitola ale budoucí čtyři dny určitě ne jelikož budu pryč bez wify zřejmě 😂
Ale budu se snažit si něco předepsat aby jsem pak měla co vydávat 😏
Pak vám to vynahradím 😘
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...