~not today please~

1.8K 176 13
                                    

Jungkook

Ležel jsem v posteli v dlouhém tričku s dlouhými rukávy, aby nešla vyder moje modrá ruka. Bohužel toho monokla na obličeji jsem nemohl nějak schovat. Ležel jsem zády ke dveřím, aby mě hned jak přijde neviděl. Bylo mi smutno a měl jsem strach. Jak o sebe tak i o své bratry. Hlavně ale o Taeho.

Nesmím se ho ani dotknou. Miluju ho a on miluje mě. Věřím v to že nejsem jenom jeho děvka, ale že jsem jeho přítel. Najednou se ozvalo zavrzání dveří. Prosím ne.

,,Spinkáš Jungkookie?" ozval se Taeho hluboký hlas. ,,N-ne nespím" řekl jsem aniž bych se na něj otočil. Ucítil jsem jak se za mnou prohnula postel. ,,Copak se děje Kookie?" neptej se prosím.  ,,Nic se neděje" Tae si ke mě lehl a dal mi  jednu ruku kolem pasu. Jeho rty jsem ucítil ze strany na svém krku. ,,Tae nech toho prosím. Dneska ne",,Kookie otoč se na mě" hlavu jsem zabořil do červeného polštáře a záporně zavrtěl hlavou. 

,,Kookie co se stalo?" Taeho hlas zněl sklesle a starostlivě. ,,Nebudeš na mě křičet že ne?" zeptal jsem se když jsem se k němu posadil zády. ,,proč bych.." nedořekl to protože jsem se na něj otočil obličejem. V jeho očích jsem vyděl překvapení, smutek, lítost a zlost. 

,,kdo ti to udělal?" Zeptal se vystrašeně a přisunul se ke mě blíž. Na to jsem hned zareagoval že jsem se od něj odsunul dál. Tae ke mě zvedl ruku za účelem se mě dotknout. ,,Ne prosím nesahej na mě!" vykřikl jsem zoufale a z očí mi začaly téct slzy. 

,,j-já udělal jsem si to sám" Sklopil jsem hlavu aby moje slzy neviděl. 

,,Nevěřím ti Jungkookie. Poznám když někdo lže a u tebe to poznám vždy" Překvapeně jsem se na něj podíval. ,,možná bych ti tu modřinu na obličeji uvěřil, ale na té ruce ne" Rychle jsem se podíval na svojí ruku a zjistil že se mi vyhrnul rukáv od trika. 

~,,Prosím nelži mi" ~








______________

Za chyby se omlouvám 😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat