Jungkook
,, Jungkookie no tak neloudej se" křikl na mě Tae zpoza dveří koupelny, v které jsem byl pro jistotu zamčený.
Už se mi totiž stalo že mi Tae vlezl do sprchy a...no...moc jsme nemohl chodit, takže se pro jistotu jsem zamčený.,,No jo ještě chvilku počkej" naposledy jsem se na sebe podíval do zrcadla a upravil si trochu svoje hnědé vlasy.
Na sobě jsem měl černé kalhoty a bílou dlouhou košili. Tae je takový hajzlík a dal mi zrovna tuhle, protože prosvítá.Otočil jsem klíčem v zámku a po jeho cvaknutí jsem otevřel dveře stažením kliky směrem dolů. Hned mi spadla brada dolů když jsem uviděl Taeho opřeného jednou rukou o futra a druhou rukou měl v bok. Na sobě měl černou košili která měla velký výstřih.
Vlasy měl jemně rozcuchané a jeho oči byli MODRÉ!.,,Wow" vydechl jsem když jsme si ho prohlédl od hlavy až k patě.
Tae se zasmál a ruku co měl v bok si mě za pas přitáhl k sobě.
,,Tak co? Jak se ti líbím?" usmál se na mě křivým úsměvem a opřel mě zády o zeď vedle dveří.,,Hmm kdyby jsem tě někde takhle potkal tak bych ti rovnou padl k nohám" řekl jsem a skousl si spodní ret. ,,Ty taky nevypadáš k zahození" zašeptal blízko mých rtů.
Jednou ho fakt za to jeho provokování zabiju. Chytil jsem ho jednou rukou silně za vlasy a rychle si ho k sobě přitiskl a začal ho vášnivě líbat.
Tae se jen zasmál a omotal mi ruce kolem pasu a vyzvedl mě. Já jsem mu dal ruce kolem boků a druhou ruku jsem si dal k té první. Do jeho krásných vlásků.Tae mi přejel jazýčkem po rtů a já jsem automaticky pootevřel pusinku.
Taeho šikovný jazýček se mi dostal do úst a pohrával si s tím mým.
,,Mhhh" Tae spokojeně zamručel do polibku když jsem ho zatáhl dost pevně za vlasy.Udělal jsem to protože mi skousl spodní ret a malinko za něj zatahal.
,,Nechce si ten jazyk rovnou vrazit někam jinam?" Po zaznění hlavu jsem se otočil za osobou, která stála vedle nás.
Taehyung
,,Jimine neotravuj" taky dokáže vyrušit v tu nejlepší chvilku.
,,Tak promiň no já jen že jste chtěli jít ven"
,,Jo my půjdeme" řekl jsem a znovu se přisál na Kookieho úžasné rtíky.
,,Tae už by jsme.."~,,nic neříkej"~
____________________
Omlouvám se že včera nic nevyšlo ale jaksi se stala jedna věc tak sem neměla ani náladu a ani chuť psát
😔No ale doufám že se díl líbí ♥️
Za chyb se omlouvám 😅
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Hayran Kurgu,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...