~memories~

2.2K 204 16
                                    

Taehyung

On si vzpomněl!. ,,Bože Jungkookie" chytil jsem ho kolem pasu a zatočil se s ním. Jungkookie mě chytil kolem krku,aby nespadl a začal se smát.

,,Jsem tak šťastný že jsi si alespoň na něco vzpomněl" řekl jsem když jsem ho postavil na zem. S úsměvem jsem se mu díval do očí a po chvíli se k němu přiblížil obličejem.

,,Můžu tě políbit znovu?" Doufal jsem v kladnou odpověď. Místo odpovědi mi věnoval dlouhý polibek na rty.

Time skip~

Jungkook

,,Tae?" Zeptal jsem se ležíc na jeho hrudi. Jeho jedna ruka mě hladil na boku a druhou mel položenou za hlavou. ,,Ano Kookie?" Teď mě tak napadá proč mám vůbec tak odřená záda?" Docela mě to zajímá. Sice to už moc nebolí, ale chci vědět proč to mám.

Když sem tu otázku vyslovil tak se posadil a vyzvedl si mě na sebe.
,,No já nevím jestli to chceš vědět" zasmál se a poškrabal se na zátylku.

,,Chci to vědět" dal jsem mu ruce kolem krku a spojil je.
,,No máš to vlastně kvůli mě" cože?
,,Jak kvůli tobě?" Nechápal jsem proč.
,,No my jsme.. spolu..jaksi..dejme tomu měli sex v jezírku..a....já jsem tě opřel o kamennou stěnu".

,,My jsme spolu..to!???" Vykřikl jsme překvapeně a zrudl. ,,Jo" zasmál se.
,,Nechceš to připomenout?" Řekl a jeho jazýčkem mi přejel po strašně krku. Jemně jsem přivřel oči a zaklonil hlavu. ,,T-tae nech toho.. p-prosím. Já bych moc rád,ale ne když si tě nepamatuju" řekl jsem trochu smutně.

Tae se ode mě trochu odtáhl a podíval se mi do očí. ,,Chápu tě Jungkookie a udělám všechno pro to, aby jsi si vzpomněl" na důkaz svých slov mě vášnivé políbil. Cítil jsem v tom polibku hodně pocitů.

Strach

Cit

Smutek

Ale i lásku


~udělám všechno~








_____________

Omlouvám s že včera nevyšla kapitola ale jaksi nebyl čas 😅😅 no jo no tři kpoperky v jednom domě bez rodičů😂😂😂

Je to pořád čitatelné ?? 😂😂 Mě přijde že ne 😑😑

Za chyby se omlouvám 😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat