~cousin~

2.1K 188 23
                                    

Taehyung

,,Tae vstávej" ucítil jsem jak se mnou začal někdo třepat.
,,Co? Co se děje?" podíval jsem se rozespale na Kookieho.

Ten jen vyděšeně kývla hlavou směrem ke dveřím. Rychle jsme se otočil a málem mě kleplo.

,,LIN?! CO TADY SAKRA DĚLÁŠ?!"
Vykřikl jsem a rychle se posadil. Sedl jsem si před Kookieho, aby na něj moc nekoukal.

,,Copak nemůžu jít navštívit svého milovaného bratránka?" Zeptala se a přistoupila ke mě blíž. Automatiky jsme se šoupl dozadu a tím se natlačil víc na Jungkookieho.

,,Nechoď blíž!" Vyhrkl jsem rychle.
Nemám ji rád. Strašně se po mě vždy plazila a říkala, že se někdy vezmeme i když jsme jí řekl, že si ji nikdy nevezmu. Teď už stoprocentně ne.

,,Můžeš jít na chvíli ven?" Zeptal jsem se. ,,Dobře ale pak za mnou přijď" mrkla na mě a odešla ven z pokoje. Pomalu jsem se otočil na Kookieho. ,,Vysvětli.Mi.Kdo.to.sakra.byl." vyhláskoval a založil si uraženě ruce na hrudi.

,,Jungkookie to byla moje sestřenice Lin. Nic s ní nemám opravdu. Z celého srdce ji nesnáším, protože se na mě pořád lísá. Prosím Kookie věř mi".

Jungkook

Mám mu to věřit?. Zpod řas jsem se na něj podíval. ,, Slibuješ na vlastní křídla že mi nelžeš?" Na křídla se slibuje jen když to myslíš opravdu vážně.

,,Na vlastní křídla ti slibuju že s ní nic nemám" usmál se a posadil si mě na sebe. Šťastně jsem se na něj usmál a přisál se mu na rty.

~věřím ti~

____________

Musím jim to nějak zkazit ne 😂😂
Ne?
Ne?
Tak ne no.. 😂😂😅😅

Za chyb se omlouvám 😅😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat