Taehyung
Položil jsem ho zády na postel a sundal ze sebe tričko i kalhoty. Rychle jsem mu sundal i jeho kalhoty a i s nimi i jeho boxerky.
Jungkookiemu trochu zrudly tvářičky. Awwwww proč musí být tak roztomilý?.
,,Jsi roztomilý Jungkookie, ale teď se vrhne na něco jiného" hned na to jsem vzal do ruky jeho chloubu a přejel po ní jazykem. ,,Ahhh~" Jungkookieho pusinka vypustila krásný a protáhlý sten.
Vzal jsem ho celého do pusy a začal pohybovat hlavou a používal jazyk i zoubky. ,,Ahh~ bože~ Tae~ to jsi..ahhh~...ne-nemusel" nějak jsem na jeho slova nereagoval a začal hlavou hýbat rychleji.
Po chvíli jsem cítil že už brzo bude a tak jsem ho z pusy vyndal.
,,Tae! Proč?" Řekl smutně.
,,Bez přípravy nebo s přípravou??" Byl jsme už extrémně moc nadržený.,,Bez"
,,Zítra nebudeš chodit"
,,Já vím. Budeš mě nosit"
Hodně si myslíš Jungkookie. Jen snem se zasmál a omotal si jeho nohy okolo mého pasu. ,,Hlavně po mě potom nekřič lásko" zašeptal jsem mu do ucha když jsem ho dráždil u vstupu.
Jungkook
,,Proč bych..AHHH~" vykřikl jsem bolestně ale zároveň slastně.
Strašně to bolí. Ale na druhou stranu mě to vzrušuje a působí mi to neskutečnou slast.Tae se ve mě pomalu začal hýbat.
,,A-ahh~" zaklonil jsem hlavu a hlasitě dýchal. ,,Jungkookie~ jsi tak úzký~" zasténal mi hned vedle ouška.
,,T-Tae zrychli prosím~"Taehyung
Na jeho prozbu jsem začal přirážet rychleji a tvrději. Tím pádem i hlouběji. ,,AHHH~" vykřikl a prohl se v zádech jako luk.
Snažil jsem přirážet jen na to jedno místečko. ,, Já u-už..ahhh~budu" dostal ze sebe během jeho krásného vzdychání.
,,Společně" naposledy jsme do něj přirazil a hned na to jsme oba naráz vyvrcholili.
Oba dva jsme dýchali v rychlém tempu tak že naše hrudě do sebe naráželi. Pomalu jsem z něj vystoupil a lehl si vedle něj na záda. Rukou jsme si prohrábl vlasy a pak ruku nechal za hlavou. Jungkookie se rukou chytil za stranu mého krku a přitáhl se ke mě.
Začal mě jemně líbat na rty a vkládal do toho lásku ke mě stejně jako já lásku k němu. S tichým mlasknutím jsme se od sebe odtáhli. Jungkookie se na mě usmál a položil si hlavu na moje rameno.
,,Tae?" Řekl s pohledem upřeným do rohu místnosti.
,,Hmm?" Pootočil jsme na něj hlavu a pohladil ho po vlaskách.
,,Můžeš mi říct proč máš támhle růžovou ledničku s...s..ty víš s čím",,Myslíš a dildama?" Zasmál jsem se a Kookie stydlivě otočil hlavu ode mě. Nakonec ale kývl hlavou na souhlas.
~,,to mám na tebe Jungkookie"~
__________________
Na tu ledničku se mě nikdo neptejte 😂😂😅😅
Zeptejte se yoongminArmy 😂😂Je tahle kapitola vůbec k čtení ?? 😣😣
Nejsem s ní vůbec spokojená 😅😣😣Na pořádný využití téhle místnosti si ještě počkáte musím ho totiž krásné naplánovat 😂😂🤔
Za chyby se omlouvám 😅😅
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Hayran Kurgu,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...