Jungkook
Tae mě s uchylným úšklebkem obešel a zaklonil mi trochu hlavu. Před očima se mi najednou zatmělo. ,,Proč?" Zeptal jsme s náznakem strachu v hlase.
,,Neboj se Jungkookie" ucítil jsem jeho rty na místečko mezi ramenem a krkem do kterého se silně zakousl a následně olízl. Jen jsem sykl. Cítil jsem jak mi malý pramínek krve teče po hrudi.
,,Pojď za mnou" po sluchu jsem k němu udělal pár kroků. Poznal jsem že stojím těsně před ním. Tae mě chytil za ruce a dal mi zápěstí křížem.
Taehyung
Nasadil jsem Jungkookiemu kožená pouta, která měla u sebe řetízek.
Zvedl jsem mu ruce nad hlavu a připoutal řetízek na větší kovové oko, které viselo ze stropu.
Výtězně jsem se usmál.
,,Tady v téhle místnosti platí pravidla, která jsem ti řekl na začátku" šlo vidět že se trochu zasekl.Chytil jsem ho kolem pasu a přitiskl si ho k sobě. Neměl jsem na sobě kalhoty takže se naše chlouby o sebe otřeli.
,,Ahh~" Jungkookie vzdychl. Přešel jsem k jeho zádům a vzal do ruky kostku ledu, kterou jsem si předem připravil. Dal jsem si ji mezi rty a klekl si k jeho zadečku.
Ledem jsem mu přejel po vstupu, který se krásně stahoval a roztahoval.
,,T-to studí" zakodrcal zuby Jungkookie a pak se trochu prohl v zádech.Led jsem pustil a vnik do něj jazýčkem. ,,Ahh~ bože~" zavdychal a prohl se jako luk. Jazýčkem jsem v něm kmital a přirážel s ním.
Po chvíli jsme ho z něj vyndal a přejel mu s ním po páteři až s šíji.
Jungkook
,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška.
,,ano Tae~"
~,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?
Hmm to chce trestík"~________________
Ano jsem sviňucha 😘😂
A yoongminArmy neboj v příští kapitole bude tvůj nápad 😘😘
Za chyb se omlouvám 😅
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...