~ahhh faster~

2.4K 188 12
                                    

Taehyung

Jungkookie se pohl dopředu a tím otřel můj rozkrok o jeho vstup. ,,Ahhh nezlob" řekl jsem se zakloněnou hlavou a jemným úsměvem na rtech.

,,Tae můžu?" Zeptal se nadrženě. ,,Bude tě to bolet takhle bez přípravy" řekl jsem ustaraně a přejížděl mu dlaněmi po zádech.

,,To nevadí Tae mě se to líbí" zašeptal mi do ouška a chytil mě pevně za vlasy. Už si uvědomil jak na mě. Na vlasy jsem hodně citlivý a miluju když mě za ně někdo tahá.
Ale s mírou.

,,Jak myslíš" zasmál jsem se a se skouslím rtem jsem si ho šoupl k sobě. ,,Kdyby tě to hodně bolelo tak mi to řekni ano?" ,,Neboj se řeknu" usmál se a dal mi ruce kolem krku.

Jungkook

Cítil jsme jak do mě začal pomalu pronikat. Bolelo to. Strašně to bolelo. Ale mě to jenom víc vzrušovalo. Už když jsme spolu spali poprvé v těch vodopádech. Když mě opřel o tu kamennou stěnu. Myslel jsme že se slastí zblázním.

Ani jsem si nevšiml se je Tae ve mě už celý. Trochu jsem se pohnul dopředu.
,,Ahhh~" celý jsem se přitiskl na Taeho. On se jen zasmál a pomáhal mi v přiřazení. ,, Jungkookie si tak úzký" zašeptal mi do ouška a skousl ho.
,,Tohle je na nic" řekl z ničeho nic a vyndal ho že mě.

Nic jsem nestačil říct a ležel jsem na zádech pod Taem. Hned do mě zase tvrdě přirazil. Všiml jsem si že se mu objevila křídla, kterýma nás ze strany zakryl. ,,Ahhh T-Tae" položil jsem mu ruce na záda a chvílemi ho hladil po křídlech.

,,Ahh.. takže si to...ahh.. pamatuješ" zasmál se a jednu ruku mi chytil. Propletl si se mnou prsty.
,,Tae..ahhh...r-rychleji" zavdychal jsem a prohnul se v zádech když trefil moje slastné místečko.

,,U-Už budu" na tyhle slova reagoval tak že začal přirážet ještě rychleji a tvrději. Asi se zblázním.

Taehyung

Tak krásně úzký. V jednu chvíli zavzdychal hlasitěji a udělal se na svoje a moje bříško. Tím se okolo mě ještě více stáhl.  ,,Ahh bože~" nešlo se v něm skoro vůbec hýbat.

Naposledy jsem do něj přirazil a udělal se do něj. Celý vysílený jsem z něj vystoupil a unaveně se na něj podíval. ,,Tak jaký jsme byl já?" Zeptal jsem se udýchaně.
,,Nejúžasnější na světě" usmál se a vytáhl hlavu ke mě. Hned jsem pochopil co chce. Sklonil jsme se k němu a věnoval mu polibek plný lásky a něhy.

Navzájem jsme se jemně líbali a Jungkookie mě hladil po tvářích.
,,Miluju tě Jungkookie"

,,Já tebe taky Tae" usmál se.

,,Jste roztomilý" ozvalo se za námi.
Rychle jsme se oba dva otočili ke dveřím. ,, Co tady děláte?!" Vykřikl jsem naštvaně když jsem uviděl Namjoona s Yoongim.

,,Inspirace" zasmál se Joon a opřel se o stěnu vedle dveří. ,,Počkejte až nebudu tak unavenej" řekl jsem a nechal svoje křídla na zádech zmizet. Hned na to jsem si lehl vedle Kookieho, který si mi lehl na rameno.

,,A běžte pryč chceme spát" dal jsme mu pusinku na čelíčko a pohladil ho po zádíčkach.

,,Tak dobrou" řekli a odešli.
,,Dobrou noc lásko" řekl jsem a pomalu usínal.






~dobrou noc Tae~






____________

Doufám že se líbila 💕💖

Za chyb se omlouvám ale nechce si mi to kontrolovat 😂😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat