~Tae is horny~

1.7K 164 12
                                    

Jungkook

,,máte se tam dobře?" Zeptala se nás matka zatím co jsme spolu procházeli zahradou. Tae, Joon a Yoongi byli s otcem.

,,Když řeknu že si nemůžeme stěžovat tak nebudu lhát že ne?" Otočil jsem se s otázkou v očích na Jimina s Jinem.
,,Má pravdu" řekli oba naráz což zapříčinilo že jsme se začali všichni smát.

,,Jsou na vás hodní?" Zeptala se znovu když si sedala na sněhově bílou lavičku. Poslal jsem kluky si sednout k mamce a já si před ní dřepl.

Chytil jsem její ruce do těch svých a upřímně se na ní podíval.
,,Nejhodnější" vyslovil jsem se šťastným úsměvem.

,,To bych teda řekl" ozval se za námi Taeho smích. Když jsem se otočil stal tam táta s Hoseokem, Namjoon, Yoongi a ten nejlepší Tae.
No co?

Nechtěl jsem od mamky odejít ale zase jsem chtěl jít za Tae.
S otázkou v očích jsem se na ni otočil.
Každému z nás vtiskl polibek na čelo. Musel jsem se usmát.

S nádechem jsme se otočil a přiběhl k Taemu. Hned jsem se mu hodil kolem krku a přisál se mu na rty.

,,Chyběl jsi mi" řekl se zavřenýma očima a s úsměvem na tváři.
,,Neviděli jsme se hodinu" zasmál jsem se a odtáhl se od něj.

,,Měli by jsme už jít" ozval se za Náma Namjoon.
,,Proč?" Zeptal jsem se překvapeně.

~,,Tae je nadržený"~



______________

😏😏😏

Za chyby se omlouvám 😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat