~Jinyoung?!~

2K 181 17
                                    

Taehyung

,,Přijdete do hlavní místnosti ano?" Objevil se ve dveřích Jin. ,,Otec volá?" Zeptal jsem se když mi Kookie zapínal knoflíky od černé košile.

,,Ano je to kvůli Lin a přijel ještě Jinyoung",,COŽE?!" Vykřikl jsem tak že Kookie přede mnou leknutím nadskočil.

,,Jo je tu i on. Tak za chvíli přijďte" dořekl a zabouchl dveře. ,, O kom to Jin mluvil?" Zeptal se Kookie když mi upravoval límeček. Já jsem měl ruce položené na jeho bocích.

Jungkook

,,Jinyoung. Můj bratranec. Je v pohodě ,ale nemá moc rád nové lidi, takže nevím jak na tebe bude reagovat". Další příbuzný?! Škára kolik jich má?!.

,,Další příbuzný? Bože" zaklonil jsem frustrovaně hlavu a tím se i protáhl. Na svém krku jsme ucítil něco teplého. Taeho rty. Jemně mě nimi hladil po kůži, kterou chvílemi i skousl. Tím mi nechával na krčku malé kousance.

Z jedné strany se přesunul na druhou a přehled po ní jazýčkem. Na jednom místě se zastavil a vsál jí. ,,Ahh~" usmál jsem se a zapletl mu prsty do jeho jemných vlásků.

Zatahal jsem za ně a tím si ho k sobě přitiskl blíž. Tae mě mezitím na krku vášnivě líbal. ,,T-tae měli by jsme jít"
Pohladil jsem ho po krku a pak sjel až na rameno.

,,Mě se nechce" zakňučel a rukama mu zajel pod košili. ,,Ale musím jít. Tae nezlob" ruce jsme mu vyndal a dál mu je podél těla. Chytil jsem ho za tváře a přitáhl si ho do polibku.

Když jsme se odpojili tak mě Tae chytil za ruku a vyvedl mě ven z pokoje.




__________

Taková kapitola zase o ničem no😅😅😅

Za chyby se omlouvám 😅😅💖

Líbí se vám ještě tenhle příběh ?? 😣
Protože mě vůbec 😑

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat