Prosím přečtěte si ty moje keci na konci děkuju ♥️🙏😊
Jungkook
Se založenýma rukama jsem vešel do pokoje. Měl jsem co dělat, abych neotevřel pusu dokořán. Byl to nejkrásnější pokoj co jsem kdy vyděl. Stěny měly tmavě šedou barvu a strop byl černý. nejvíce mě ale zaujala veliká dřevěná postel. Peřiny na ní byli černé a k nim byli dva veliké, rudé polštáře.
Byli na ní nebesa sladěná do barev ohně. Popošel jsem k ní, chytil jemnou látku mezi prsty a přejel po ní. ,,Tak co líbí?" ucítil jsem jak se ke mě Taehyung natiskl a rukama mi pevně držel boky. Jeho dech mě lehce šimral na krku.
Taehyung
Nic neříkal. Dobře tak jdeme na to jinak. Chytil jsem ho za vlasy a rychlým pohybem jsem mu hlavu zaklonil dozadu. ,,líbí?" zeptal jsem se naštvaně. Nemám rád když mi někdo neodpoví. ,,A-ano" řekl vystrašeně.
,,Takže první pravidlo" otočil jsem ho k sobě a strčil do něj tak, aby spadl na postel. Chtěl si rychle sednout, ale já jsem na něj rychle nalehl. ,,vždycky mi na všechno odpovíš ať už se budu ptát na cokoliv" chvíli se sám se sebou pral, ale nakonec přikývl.
,,za druhé" sklonil jsem se k jeho krku ,,mě nebudeš oslovovat jménem. Pane mi říkat nemusíš, ale jménem mi neříkej. Moje jméno bude něco jako tvoje záchranné slovo." po těchto slovech jsem se mu přisál na krk a začal mu dělat svojí značku.
,,Ne prosím nedělej to" začal mě od sebe odtahovat. ,,A poslední pravidlo" odtál jsem se od něj a zadíval se mu očí.
~ nikdy mi neodporuj~
______________
Můžete hádat co bude v příští kapitole jsem docela zvědavá co vás napadne 😏😏😏😏
Za chyby se omlouvám 💞💖Možná si nápad někoho vezmu k srdíčku 💞💖🙏
Tohle mě dostalo 😑😑😑
Za coooooo?!?! 😭😭😭😭A nemyslete si že jsem to nevěděla jen mě to pořád dostává 😂😂😂
A ještě jedna otázka je tu někdo z Českých Budějovic?? 😁 Chtěla bych udělat takový sraz ale nevím kolik lidí by šlo jelikož vždy když mi někdo napíše tak je z druhé strany republiky 😭😭😭
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...