~Dad~

1.5K 146 6
                                    

Jungkook

Jsem nervózní. Strašně nervózní. Všech šest stojíme přede dveřmi a čekáme až nás pustí dovnitř.

,,Můžete vstoupit" vykoukl na nás z pootevřených dveří nás....teda....sluha mých rodičů. Stiskl jsem pevně Taeho ruku a z hluboká se nadechl. Hned po otevření dveří se na nás zabodly tři páry očí. Matky, Otce a Hoseoka.

Všichni jsme naráz vešli dovnitř.
Já, Jimin a Jin jsme udělali od kluků krok dopředu.

,,Tati" vydechl jsem a rozběhl se k němu spolu s klukama za zády.
,,Tak rád vás vidím" řekl když nás pevně objímal. V očích měl slzy radosti. Pomalu jsem od něj odstoupil a podíval se na Hoseoka.

,,Bráško že se ti po mě stýkalo?" Skočil jsem po něm jako koala a držel ho pevně kolem krku.
,,Samozřejmě že se mi po vás stýzkalo" cítil jsme že se usmála. Pomalu jsem z něj slezl a nechal prostor i Jinovi a Jiminovi.

Hobi rozcuchával Jiminovi vlasy a Joan držel okolo krku.
Byl na něj krásný pohled.
Nakonec jsem se otočil ke své matce.
,,Ahoj mami" řekl jsme potichu a přešel k ní. ,,Jungkookie moc se omlouvám že jsem k tobě nebyla fér a byla jsem smířená s tím že už vás nikdy neuvidíme. Je mi to tak líto" překvapeně jsem se na ni díval. Nakonec jsme se ale usmál a utřel ji slzy co jí tekly po tvářích.

~,,Máme tě rádi mami"~






__________________

Ještě žiju nebojte 😋

Omlouvám se že dlouho nic neviděla ke učila jsem se takže není čas 😁

Po 12.4 se vs vrátí zas do normálu 😂😂😂

Za chyby se omlouvám 😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat