~first kiss again~

2.4K 210 29
                                    

Jungkook

Překvapeně jsme na něj zůstal koukat.
,,P-políbit?" Zakokrhal jsem se a konec slova jsem spolkl. ,,Já nevím" řekl jsem a sklopil hlavu.

,,Jungkookie třeba to pomůže ti si  vzpomenout"

Taehyung

Šlo na něm vidět že nad tím hodně přemýšlí. Měl sklopený pohled k zemi i přes to, že byl u mě hodně natisklí.

,,N-no tak d-dobře" zvedl hlavu a zadíval se mi do očí.

Jungkook

Možná má pravdu. Možná bych si mohl vzpomenout. Odhodlaně jsem se nadechl a dal jsem mu ruce za krk a spojil je.

Začal jsem si jeho obličej přitahovat k tomu svému. Navzájem jsme si dýchali do tváře a jeho dech mě lechtal na tvářích a rtech.

Zavřel jsem zavřel oči a čekal. Dlouho se nic nedělo a tak jsem otevřel oči. V tu chvíli se Tae pousmál a spojil naše rty. Překvapeně jsem se mu podíval do jeho jemně přivřených očí.

Jen se znovu usmál a začal rty pohybovat proti těm mým. Hned jsem se k němu přidal. Byl to jako kdyby mnou uhodil blesk. Strašně příjemné a přišlo mi to jako kdyby to nebylo poprvé. V bříšku mi lítalo milion motýlku.

Ruce jsem rozpojil a jednu mu zapletl do jeho blonďatých vlásků. Zatáhl jsem za ně a tím si ho přitáhl k sobě blíž. Tae mě chytil okolo pasu a vyzvedl si mě. V hlavě mi blikl obraz toho jak tohle už jednou zažívám. Teď jsem to nějak neřešil.

Jedním krokem se dostal ke stromu, o který mě hned opřel. ,,Mhhh" zamručel jsem, protože mě trochu zaboleli záda.

,,Promiň Jungkookie já jsem zapomněl" řekl udýchaně když se ode mě kousek odtáhl. ,,Na.. co.. jsi.. zapomněl?"říkal jsem mezitím co jsem mu dával polibky na rty. Má je tak jemné a návykové.

,,Máš trochu odřený záda" zasmál se a dal mi malou pusinku na tvář z které přejel na krk. ,,Tae počkej" odtáhl jsem ho ode mě a postavil se zpátky na zem. ,,Můžeš mi říct jestli už jsme se spolu někdy líbali?" Zeptal jsem se a podíval se mu do očí.

,,No ano" řekl a poškrabal se na zátylku.

Taehyung

Počkat! ,,Jungkookie proč se mě na to ptáš?" Zeptal jsem se rukama opřenýma vedle jeho hlavy.

~ja jsem si na to vzpomněl~












________________

Bože zase to vydávam dlouho 😭😭😭

No jo no lenost se svině 😂

Doufám že se kapitola líbí a za chyb se omlouvám 💖❤️

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat