Jungkook
,,My asi jen tak spát nepůjdeme co?" Lehl jsem si na něj a objal ho kolem pasu. Leželo se mi ale nějak blbě.
Něco mě tlačilo do bříška.
,,Tae?" Se zasmati jsem se na něj otočil obličejem.,,A-ano?" Awwww on koktá!.
,,Copak mě to tlačí do bříška?" Se skouslím rtem jsem se na něj posadil obkročmo. ,,Nic.." zamumlal mezitím co mě pevně držel za boky, aby jsem se nehýbal.,,Tady se nám někdo vzrušil" konec věty jsem protáhl a jemně jsem se pohl. ,,Já..ahh~ za to ale nemůžu" řekl na svoji obranu a tvářil se jako ublížené miminko.
,,Já vím. Nech to na mě já se o tebe postarám" věnoval jsem mu dlouhý polibek na rty. Rty jsem se pak přemístil na jeho hruď, na které jsem zanechával červené flíčky a mokré cestičky.
Taehyung
Užíval jsem si Kookieho příjemnou péči a nechal ho ať si dělá co chce.
Jeho vlásky jsem jemňoučce držel mezi prsty.Hned jsem se z tranzu ale dostal když Jungkookie začal dosedat.
Pohotově jsem ho chytil za boky, aby se ani nehnul.
,,Bude tě to bolet Jungkookie" z jeho výrazu jsem ale usoudil, že nemám odporovat.
Ruce jsem povolil ale nechával je na jeho bocích.Jungkookie začal pomalu dosedat.
Slastně jsem vydechl a pomalu zaklonil hlavu. ,,Bože~" Jungkookie se pomalu nadzvedával a zase dosedal. Na tváři měl slastný výraz a krásné vzdychal moje jméno.Vzdychání z vedlejší místnosti už ustalo, ale naše zase přidalo na hlasitosti. Oba jsme se rychle blížili k vrcholu.
,,Ahh~ T-tae~ tam~" na to jsem zareagoval tak, že jsem se posadil, omotal mu ruce kolem pasu a pomohl mu tvrději dosedat.
Oba jsme se v jednu chvíli s hrdelným stenem udělali.Na Kookiem byla zdát velká únava. Jen jsem se položil i s ním zpátky na záda a vystoupil z jeho zadečku.
,,Byl jsi úžasný Tae" s úsměvem mě vášnivě políbil. Také jsem se usmál a vpil se do jeho rtíků.~,,No konečně jste přestali"~
_____________________
Hihi jo ještě žiju 😁😂
Víte co jsem si uvědomila?😂
Že v tomhle příběhu nejsme ani v půlce skoro 😂😂
Takže taková dobrá zpráva pro vás 😏😊Jinak děkuju za skoro 30k přečtení ❤️❤️
Jste úžasní😊❤️💕Za chyby se omlouvám 😅
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...