~is it true? No..~

1.7K 159 21
                                    

Taehyung

,,Cože?!" Vykřikl Jungkookie a překvapeně se na mě podíval.
,,Co to meleš Namjoone? A neříkej takový věci před jejich rodiči" začal jsem panikařit.
Ještě se přiznám že je to pravda ne?
To tak!

,,Já ale říkám pravdu" bránil se a k tomu se mi smál. ,,Myslím e už by jsme měli jít" ozval se z ničeho nic Jimin, který objímal Yoongiho kolem pasu.

,,Máš pravdu" řekl s Jimin s Kookiem naráz. Všichni jsme se začali smát.

◀️▶️

Jungkook

,,Zase nás někdy navštivte" řekl matka zatím co mě objímala a smáčela mi rameno slzami. ,,Navštívíme neboj"
,,Buďte na ně hodní" řekl rázně táta k Yoongim, Namjoonovi a Taemu.

,,Ano pane!" Řekli naráz a zasalutovali. Otočil jsem se na brášku Hoseoka a skočil po něm. Vyšel jsem na něm jako koala.
,,Jsem rád že jsem tě viděl bráško. Budeš mi zase chybět" držel mě v pevném objetí. Ty mě taky.

,,Mám tě rád Hoseokie" usmál jsem se a pomalu z něj slezl. Dvěma kroky jsme se dostal k Taemu. ,,Svazovat tě nebudu. Nechci" řekl a pevně mě chytil za pas. Byl jsem na něm úplně natisklí.

,,Žárlivko" zasmál jsme se a dal mu polibek plný lásky. Tae si mě hned za zátylek přitiskl k sobě a začal pomalu pohybovat rty proti těm mým.

,,Miluju tě Jungkookie"

,,Já tebe taky Tae" odpověděl jsme mu spokojeně.
,,Sníst se můžete až doma" ozval se za námi táta a já jsme zrudl snad úplně všude. Tae se naklonil blíž k mému oušku.

~,,už se na to těším"~




_______________

Jaká jsem?? 😂😂
Jsme vám i kapitolu napsala 😂😁 to se divíte co??😂😂

Moc do smíchu mi teda teď není ale tak co😅
Blbý přijímačky 😅😅💔😭

Za chyby se omlouvám 😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat