Jungkook
Vystrašeně jsem se na něj podíval. ,,Začínám se tě bát" zasmál jsem se neklidně a svoje křídla jsem si složil na zádech.
,,Pojď ukážu ti to tady" řekla rozletěl se spolu se mnou někam pryč.
Po půlhodině
,,Tak a tady je škola" vypadalo to tady úplně stejně jako v lidském světě jen tu byla pořád noc.
Ve škole měli zrovna přestávku a tak pár děti pobíhalo venku. Byli to malé ale i velké děti. ,,Můžeme se jít podívat dovnitř jestli chceš?"
Vesele jsem se na něj podíval. ,,Opravdu?!" Vypískl jsem šťastně. Ve škole jsem nebyl už staráme dlouho.,,Bože bože tak pojď" dal mi pusinku na tvář a za ruku se se mnou vydal ke dveřím od školy.
,,Dobrý den pane Taehyungu" říkali děti okolo kterých jsme procházeli.
,,Kolikrát vám mám říkat že mi máte týkat a říkat mi jen Tae?" Zasmál se na děti, které se po chvíli začali smát taky.,,Tak za kým by jsi chtěl jít Jungkookie?" Zeptal se Tae když jsme stáli na chodbě před dveřmi, které zřejmě vedli do tříd.
Prsty mi odhrnul vlásky trochu z očí a dal mi je za osuško. ,,Já nevím" řekl jsem potichu.,,tak jsem za těmi nejstaršími bestak jsem tam chtěl dojít" zasmál se jeho zvonivým smíchem.
,,Jungkookie asi ty křídla před nimi schovej ano?" Jen jsem trochu nechápavě přikývl a nechal svá křídla zmizet.
Tae se usmál a propletl si se mnou prsty na rukou. Klouby druhé ruky zaklepal na dveře a když se ozvalo zpoza dveří tiché ,,dále" tak otevřel dveře a spolu se mnou vešel dovnitř.
,,Dobrý den" řekl a já jsem se za ním trochu schoval, jelikož na mě zůstali pohledy všech sedících v lavicích.
,,Dobrý Taehyungu koho nám to vedeš? Nového žáka?"
Taehyung
,,Nene tohle je Jungkook můj..přítel" usmál jsem se a Jungkookieho si přitiskl ke svému boku.
,,Dobrý den těším mě jsem Jeon Jungkook" podal paní učitelce Soulgi ruku a potřásl si s ní.
,,Taky mě těší jsem Go Soulgi a jsem tu učitelka a je mi velkou ctí tě poznat" Kookiemu zčervenali jemně tváře a on se stydlivě usmál.
,,Tak třído měli by jste taky Jungkooka přivítat" hlesla paní ke třídě na což se všichni postavili.
,,Moc nás těší vás poznat" řekli všichni zborově.
Po nějaké chvíli
Jungkook
,,Tak my už půjdeme" usmál se Tae když zazvonilo na přestávku a vstal spolu se mnou že židle, na které jsme seděli.
,,Děkujeme za návštěvu někdy zase přijďte" usmál se na nás paní Soulgi.
,,Nashledanou" odešli jsem ze třídy a šli jsem směrem k výhodu. Tae mě ale přitiskl na zeď a začal mě vášnivě líbat.Hned jsem ho od sebe trochu odstrčil.
,,Co děláš Tae jsme ve škole?" Zeptal jsem se nechápavě.
,,No a?" ,,Někdy jseš fakt jako malý dítě" usmála jsem se a přitáhl si ho k sobě. Vyrušil nás ale chlapecký hlas.~,,promiňte že ruším ale můžu se na něco zeptat?"~
________________
Omlouvám se že včera nic nevyšlo ale jaksi jsem byla líná😂😂
Doufám že se kapitola líbila 😋
Za chyby se omlouvám 😋
Ještě taková prosba 😋😅 neznáte nějakou pěknou Kpop písničku od nějaké ne moc známé skupiny ?? 😅😋
Nemám jaksi co poslouchat i když mam písniček snad milon 😋😂
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...