~first time~

3.1K 230 17
                                    

Yoonmin

Jimin

Moje křídla! Jak se jich dotkl hned zčernali jako uhel. ,,N-ne" řekl jsem a z očí mi utekly neposedné slzy.

,,Je mi to líto Jimine" řekl a pak jsem viděl už jen tmu a cítil bolest.

Time skip

Bože to bolí! chtěl jsem si rukou protřít bolavé místo na hlavě, ale nemohl jsem hnout rukou.
,,Co to sakra.." uslyšel jsem vrznutí dveří a následné jejich zavření.

Až teď jsem si uvědomil že nic nevidím. ,,Proč jsi to udělal?" Zeptal jsem se naštvaně.
,,Protože jsem chtěl" promluvil hluboký hlas, který jsme si už od prvního setkání zamiloval. Ano jsem divný.

Ucítil jsem jak se pode mnou prohla postel z váhy druhé osoby co si sedla za mnou na postel.

Yoongi

Sedl jsem si k němu v ruce svírajíc v ruce plastovou tyčku, která měla na konci bílé peříčko.
,,Nemám v plánu ti ublížit je se trochu sblížit" řekl jsem těsně vedle jeho ouška.

Narovnal jsem se a zvedl ruku, ve které jsem  měl tyčku, do výšky aby se peříčko jemně dotklo jeho krčku.

Trhaně se nadechl. Peříčkem jsem mu jen přes hruď až na jeho bříško.
Každou chvíli sebou cukl nebo se všelijak prohýbal.

,,C-co to děláš?" ,,To je tajemství Jiminie" řekl jsem jsem těsně u jeho rtů. ,,No tak Yoongi alespoň mi sundej tu věc z očí. Jinak si se mnou děje co chceš, ale prosím sundej mi to z očí" tak co chci jo? Hmm dobře.

Trošku jsem mu nadzvedl hlavu a rozvázal malinký uzlík na černém proužků látky. Pomalinku jsem mu ho stáhl. Hned se na mě upřeli jeho krásně oči.

,,Proč jsi mě svázal?" Nad jeho otázkou jsem se zasmál a obkročmo si na něj sedl.

,,Protože miluju když mám nad někým nadvládu" zasmál jsem se a sklonil se k jeho rtům. Jemně jsem ho na ně líbnul a odtáhl se.
Jimin se nespokojeně zamračil a natahoval se ke mě, aby znovu spojil naše rty.

,,Yoongi prosím" řekl zoufale. Už ho nebudu trápit. Jazykem jsem mu přejel po jeho měkkých rtech. Začal jsem ho vášnivě líbat. Mezitím se mi povedlo mu rozvázat ruce.

Hned na to mi ruce zamotal do vlasů a jemně za ně tahal. Ahhhh jak já tohle miluju. Z jeho rtů jsem přejel na krk, na který jsem se mu přisál. ,,A-ahh" jestli vzdychá jen z tohodle tak se těším na to co bude potom.

Nepatrně jsem pohnul pánví dopředu. ,,Y-Yoongi..p-prosím"
Když myslíš.

Za tu dobu co Jimina znám jsem si o něm zjistil hodně informací stejně jako Taehyung o Kookovi. Každý den jsme ho sledoval a musím říct že to není takový nevinný andílek.
Má to rád na tvrdo.

Na nic jsem nečekal a roztáhl Jiminovi nohy od sebe. Sklonil jsem se k jeho vstupu a olízl ho. Zachvěl se a zavzdychal. Pomalu jsem jazykem vplul do jeho malinké dírky.

,,N-neprodlužuj to" řekl se skouslím rtem a pohledem upřeným do mých očí. Jazyk jsem z něj vydal a křivě se na něj usmál.

,,Nejsi takový andílek Jiminie" zapředl jsem mu do ucha a zasmál se.

Jimin

,,Jak to...AAAHH" nestihl jsem to doříct protože do mě Yoongi tvrdě vnikl. Bolelo to jako čert, ale mě to ještě víc vzrušovalo.

,,J-jak to víš..ahh..že to..mhhh mám rád takhle" dostal jsem ze sebe stěží jelikož Yoongiho přírazy byli tak si silné že to se mnou škubalo.

,,Znám tě moc dlouho na to abych to nevěděl" zasmál se a přisál se mi na rty. Už teď je miluju.

Ruce jsem mu položil na záda a chvílemi mu nehty zarýval do zad.
To jsem pak zvědavý na svoje dílo.

Yoongi

Tak úzký! A ještě ty nehty zaryté v mých zádech! Prostě dokonalá slast! Chytil jsem Jimina okolo pasu a křídly nás přednesl ke zdi kterou jsem ho opřel. Jeho nohy jsem si omotal okolo pasu a znovu do něj začal přirážet.

,,Yoongi~" nahlas zavdychal a udělal se na naše bříška.
,,ahhh~Bože~" zavdychal jsem když se Jimin okolo mě ještě víc stáhl.
Naposled jsme do něj tvrdě přirazil a udělal se do jeho zadečku. Pomalu jsem z něj vyklouzl.

Moje křídla na zádech zmizeli a já jsem si spolu s Jiminem lehl do postele.

,,To bylo nejlepší za můj život Yoongi" řekl a procítěně mě políbil. Polibek jsme mu se stejným citem opětoval.

,,Moje taky Jiminie" pohladil jsme ho po vlaskách když si položil hlavu na moje rameno.

,,Miluju tě Yoongi"

,,Já tebe taky Jiminie"

A takhle začal nás vztah plný lásky

Láska na první pohled podle mě a Yoongiho existuje

Láska na první pohled podle mě a Yoongiho existuje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
















_____________

Bože zase se s tím dělám celý den 😓😓😓

No ale doufám že jsem vás alespoň potěšila 💖💞
Budu ráda za názor k téhle kapitole 😊😊

A za chyby a překlepy se omlouvám ale jak ej to dlouhý tak se mi to nechce kontrolovat 😂😂

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat