Jungkook
Oblíkat jsem si zrovna černou košili a kalhoty co mi tu Tae nechal když v tom se mi zatmělo před očima.
,,Nelekej se Jungkookie to jsem já" ozval se za mnou Yoongiho hlas.
,,Dobře ale co se děje?"
,,To je tajemství" uslyšel jsem Namjoonův smích.,,Někam tě dovedeme ano?"
Jen jsem kývl hlavou na souhlas.◀️▶️
,,Až napočítaš do deseti tak si to sundej z očí" poté jsem slyšel už jen kroky, které se ode mě vzadlovali.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Prsty jsem tahal za látku a sundal si ji z očí. Já jsem v zahradě?
Hned přede mnou byl keř růží, v kterých byla malá obálka.Ty růže jsou krásné jako ty Jungkookie
Jdi k našemu stromů
♥️Pro sebe jsem se usmál a vydal se teda k našemu stromu.
Na stromů byla další obálka.
Vzal jsem ji do ruky a otevřel.Tady jsi si vzpomněl jak jsme se spolu líbali. Byl to ten nejhezčí pocit co jsem mohl zažít. Bylo to jako by to bylo poprvé
Nikdy na to nezapomenu a doufám že ty taky ne
Jdi k našemu vodopádu
♥️Awwwww. Tae romantik. Zasmál jsem se a spolu se dvěma obálkami se vydal lesem k našemu vodopádu.
Spokojeně jsem se usmál když jsem tam došel a viděl tu krásu.
Všiml jsem si, že vedle mě visí na provázku další obálka.
Opatrně jsem ji sundal a otevřel jí.Tady bylo naše poprvé Jungkookie.
Pro mě to bylo opravdu to nejlepší co jsem kdy zažít.
V tu dobu jsem si začal uvědomovat city k tobě.
Jsi opravdu to nejlepší co mě kdy potkalo. Nikoho lepšího si nemůžu přát.
Sice jsme měli nějaké ty špatné zkušenosti ale doufám že všechno bude v pořádku.
Jsi to nejroztomilejší stvoření na světě Jungkookie.
Strašně moc tě miluju nikdy tě nechci ztratit. A tak se tě chci na něco zeptat.
Otoč se prosím.Po tvářích se mi kutálely slzy.
Pomalu jsem se otočil a vyděl moje rodiče, Taeho tátu a kluky.Pohled jsem nakonec přemístil k Taemu, který se na mě usmíval.
Udělal krok ke mě a chytil mě za jednu ruku.
Pomalu si začal klekat na jedno koleno a vytáhl malou červenou krabičku, kterou otevře.Druhou ruku jsme si položil na pusu a začal vzlykat.
,,Vezmeš si mě Jungkookie?"
Sundal jsem si ruku z pusy a nervózně se usmál.
,,Ano vezmu" okolo nás se začalo ozývat tleskaní a pískot.
Začal jsem se trochu smát a Tae mi na prsteníček nadal stříbrný prstýnek.Hned mě objal a já mu začal střešním brečet do ramene.
,,Všechno nejlepší k narozeninám Jungkookie a neplakej" pohladil mě po tváři a věnoval mi dlouhý láskyplný polibek.~,,to je ten nejhezčí dárek k narozeninám"~
__________
Je to alespoň trochu romantické ?? 😅😅😅
Mě to přijde úplně strašný 😭😭😭
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...