~happy family~

1.2K 141 34
                                    

◀️▶️

Taehyung

,,Tae jsi si jistý že nám ho nechá?" Stáli jsme za dveřmi mého otce a Kookie držel v náruči Maxiiho.

,,Počkejte tady pak vás zavolám" dal jsem Maximu pusinku na čelíčko a Jungkookieho políbil na rty.

S nádechem jsem zaklepal a na zaznění otcova hlasů jsem vstoupil.

Jungkook

,,Copak se děje maminko?" Zeptal se roztomile Maxii když Tae vešel do dveří.
,,Nic se neděje jen o tobě musím říct dědovi" usmál jsem se a odhrnul mu pramínky vlasů co mu padaly do očí.

Taehyung

,,Copak si přeješ?" Zeptal se Táta sedíc za pracovním stolem černé barvy.
,,Otče...já...no..nevím jak to to mám říct" sklopil jsem hlavu. Abych se přiznal tak se dost bojím jedno reakce.

,,Co se děje Tae?" Přišel ke mě a pohladil mě po zádech.
,,Tati prosím hlavně se nezlob" vydechl jsem a zavolal jsme na Jungkookieho.

On pomalu s Maxiim za ruku vkročil do místnosti.
,,Kdo je to?" Zeptal se otec bez náznaku emoce v tváři.
Prosím hlavně to ne

,,T-tati tohle je Maxii. N-našli jsem ho s Kookiem. Je to č-člověk a n-nema rodiče. T-tak nás napadlo..no..."

,,Napadlo nás že by jsme si ho mohli nechat a být jeho rodiče my" řekl místo mě Kookie a odhodlaně se postavil spolu s Maxiim vedle mě a chytil mě za ruku.

,,To si děláte srandu?" Zeptal se otec. To je konec
,,Vždycky jsem chtěl být dědeček!" cože?

Jungkook

Ani jsme se nenadál a Maxii už byl u ,,dědy v náručí.
Šťastně jsem se usmíval ale když jsem se otočil na Taeho tak stal jako socha a nevnímal.

Stoupl jsem si před něj a omotal mu ruce kolem krku.
,,Lásko vnímej" zasmál jsme se když se ani po tom nehnul.
Tae rychle zamrkal a podíval se na mě.,,bože Jungkookie já tě tak moc miluju!" chytil mě kolem pasu a zatočil se se mnou. Já se jen smál a pevně ho objímal, aby mě nepustil.

,,Vždyť já tebe taky Tae" věnoval jsem mu láskyplný polibek na rty.
,,Maminko" ozvalo se pode mnou a tak jsem vzal do ruky malého Maxiiho. Najednou do místnosti vešli kluci.

~,,konečně vypadáte jako šťastná rodinka"~






_________________

Takže dneska oslavujeme dvě věci 😊😁
🎉🎊Toto je 100 kapitola ♥️♥️🎊🎉
🎉🎊A dneska mám spolu s miska26 narozeniny ♥️♥️🎊🎉

🎊🎉Všechno nejlepší sestřičko 😋🎉🎊

🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊

Doufám že se kapitola líbila 😋😊❤️
Za chyby se omlouvám 😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat