~forever~

1.5K 158 2
                                    

Jungkook

Bože kam zase šel?!
Už půl hodiny tady hledám Taeho jak dement. Jaebum je fakt fajn kluk ale taky mi někam zdrhnul.

,,Mami neviděla jsi někde Taeho? Nemůžu ho najít" přišel jsem k ní a zoufale se usmál.

,,Myslím že říkal že jde na balkón tak se zkus podívat tam" povzbudivě se na mě usmála. Jen jsem kývl a utíkal do naší ložnice protože tam je jediný balkón v celé naší části domu.

Potichu jsem vešel do pokoje a uviděl Taeho jak stojí na balkoně a kouká se po okolí.

Pomalu jsem k němu přišel blíž a objal ho pevně kolem pasu.

Taehyung

Stál jsem na balkoně a přemýšlel.
Nezmění se něco tím že se vezmeme? Budeme na sebe vůbec mít čas? Zůstane se mnou napořád? Tyhle otázky mi bloudili hlavou stále dokola.

,,Pročpak jsi nešel za mnou Tae?" Usmál jsem se když mě Kookie objal majeticky kolem pasu a roztomile se zeptal.

,,Promiň lásko přemýšlel jsem" otočil jsem se k němu a položil mu ruce volně přes ramena.(btw doufám že chápete jak to myslím XD)

,,Jsem tak šťastný že jsi řekl ano. Byl jsem strašně nervózní" spolu jsme se zasmáli ale já jsem se po chvíli smát přestal.

,,Jen doufám že se tím nic nezmění a jestli se mnou zůstaneš napořád" řekl jsem potichu.
,,Tae podívej se na mě"
Zvedl jsem hlavu a zadíval se mu do očí.

~,,nic se nezmění a zůstanu s tebou navždy "~



__________________

Jo jsem líná jak to 🐖🐖
Ale chtěla jsem vydat alespoň něco jelikož asi v pátek, sobotu a neděli nebudu mít čas 😅

Zítra máme generálku a přes sobotu a neděli hrajeme 😂😭
Nechci 😂
Tak mi držte palce ať se před téma lidma nesložím 😊♥️

Doufám že se kapitola 😊

Za chyby se omlouvám 😅





Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat