~"nice to meet you"~

1.8K 174 19
                                    

Jungkook

,,Dobrý večer kluci. Konečně jste dorazili" zasmál se Taeho otec a přišel blíž k nám. Automaticky jsem se schoval za Taeho.

,,Asi sis ještě moc nezvykl co?" Zeptal se Tae a pohladil mě po vlaskách.
Záporně jsme zakýval hlavou.
,,No nevadí Tae měl by jsi je představit" Tae jen kývl hlavou.

,,Tohle je moje sestřenice Lin" ukázal na malou hnědovlasou holku, která ke mě hned přiskočila.

,,Ahoj jsem Kim Lin těší mě. Jsem ráda že tě Tae má určitě jsi hodný kluk" řekla s úsměvem. Byl to upřímný úsměv. ,,Taky mě těší jsem Jeon Jungkook" usmál jsem se na ní a potřásl si s ní rukou.

,,No a tohle je můj bratranec Jinyoung" řekl ne tak nadšeným hlasem. Přišel ke mě se zlosti v očích.
,,Rád tě poznávám Jungkooku" falešně se na mě usmál a až nepřirozeně silně mi zmáčkl ruku.

Nedal jsem na tom nic znát i když to strašné bolelo. Když mi ji pustil tak odešel někam pryč.
,,Tae já si půjdu lehnout není mi nějak dobře" smutně jsem se na něj otočil a zdravou rukou ho pohladil po rameni.

,,Cože?! Já půjdu s tebou!" Vyhrkl hned a chtěl jít, ale já jsem ho zastavil.
,,Ne to je v pořádku Tae půjdu sám" stoupl jsem si trochu na špičky a dál mu polibek plný citů.

,,Tak dobře" řekl a pohladil mě po tváři. Usmál jsme se a během chvilky jsem byl z místnosti pryč.

Ta ruka nehorázně bolela a už teď jsme věděl, že budu mít na ruce modřínu. Jak to před Taem schován?.

Nějak jsme nevšimla, ale když jsem ucítil že se mnou někdo škubl tak jsem se probral.

,,Hele takže mě poslouchej. Jestli si myslíš že tě Taehyung miluje tak jsi na omylu. Jsi jen prach obyčejná děvka. Nikdy tě nemiloval a ani tě milovat nebude tomu věř. Být tebou tak se mu vyhýbám obloukem, protože jestli tě s ním uvidím tak neskončíš dobře rozuměl jsi?" Proč tohle dělá?.

,,Tak rozuměl jsi?!" Vykřikl a dal mi silnou ránu pěstí. To mě hned probralo.

,,a-ano rozuměl" rozklepaně jsem odpověděl.

,,Tak je hodný" pohladil mě po tváři. Ani jsme se nebo byl jsem tak vyklepaný že jsme se vůbec nemohl pohnout.

,,A ještě něco" naklonil se k mému uchu.

~,,jestli to někomu řekneš neskončíš špatně jenom ty, ale i tvý bratři.
A nejvíc to odnese Tae"~







_________________

Aaaaa mě je to líto 😭😭😅😅😅

Ale musím to vydržet 😅😅

Co si myslíte že má Jinyoung v plánu ?? 😏😏

Za chyby se omlouvám 😂😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat