Jungkook
Byl to ten nejúžasnější pocit co jsem kdy zažil. Ty jeho teplé rty. Jeho ruce, které putovali po mých bocích.
,,Aaah" zaklonil jsem hlavu dozadu v náporu slasti když mi Taehyung vklouzl do kalhot a stlačil mi můj úd.
,,Sakra ty kalhoty mi tak překáží" řekl a vysadil mě malý kamenný stupínek, který byl taky pod vodu ale ne tolik.
Blesku rychle mi stáhl kalhoty i s boxerkama a hodil je někam vedle do trávy.
Taehyung
Byl jsem strašně nadržený. Nejradši bych ho tu ohnul a tvrdé si ho vzal, ale musím se krotit když vím že je to jeho poprvé. Neptejte se jak to vím.
,,A-ale to ne-není fér že já jsem nahý a ty n-ne" vykoktal zahanbeně Jungkookie a jeho tváře zrudly. Aaaaa tak roztomilý.
,,Dobrá dobrá" vyšlehl jsem si zbytek oblečení a hodil ji na stejné místo, kde leželo to jeho.
Položil jsem rty na jeho kotník a pomalu s nimi jel výš až k jeho stehnům, která jsem začal obdarovávat kousanci a polibky.
Jeho údu jsem se naschvál vyhl a pokračoval přes jeho hruď. Chytil jsem ho za boky a stáhl si ho k sobě do vody.
Jungkook
Trochu jsem se lekl, ale hned jsem mu omotal ruce okolo krku a nohy okolo pasu. Taehyung mě začal líbat na krku.
,,Aaahh" zaklonil jsem hlavu dozadu a přivřel oči slastí.
,,Jungkookie co budeš dělat až do tebe budu přirážet když tu vzdycháš už jen z tohodle"zasmál se a skousl mi spodní ret.
,,J-já jsem nikdy nic takového nezažil a na krk jsem hodně citlivý" řekl jsem a trochu se na něj zamračil.
Taehyung
Dobrý vědět. Rukou jsem mu zajel až k jeho zadečku a pomalu do něj strčil jeden prst. Nějak na to nereagoval jelikož jsem odváděl jeho pozornost líbáním.
Trochu jsem do něj prstem přirazil na což už zavzdychal. Když jsem do něj dal druhý prst trochu se na mě zavrtěl.
Začal jsem prsty od sebe roztahovat a k tomu přidal i třetí. Po chvíli jsem je vyndal. Kookie nespokojené zamručel, ale hned na to se prohnul v zádech protože jsem do něj přirazil až po kořen.
Jungkook
Bolí to. Neskutečně to bolí. ,,T-tae" z očí mi stélkou pár slz. ,,promiň Jungkookie já už jsem to nemohl vydržet" řekl a jazýčkem mi slízl slzy s tváře.
,, Jungkookie bude ti vadit že budeš mít odřený záda?" Zeptal se nevině.
,,N-nebude" řekl jsem po chvilce přemýšlení.Tae se hned otočil a opřel mě o kamennou zeď. Pomaličku přirazil.
Bolelo to, ale v povzdálí jsem cítil slast.,,Tae přidej trošku" řekl jsem a pevné se ho chytil okolo krku. Tae mě poslechl a začal do mě přirážet o něco rychleji. ,,Ahhhh" zavzdychal jsem a zaklonil hlavu. Už jsem necítil bolest jenom slast.
Taehyung
Tak úzký. Myslel jsem že mi z toho úzka vyskočí mozek z hlavy. Chytil jsem ho okolo pasu a přitáhl si ho k sobě blíž. V jednu chvíli jsem Jungkookie zavzdychal o něco hlasitěji. Našel jsem ho. Usmál jsem se a přirážek jenom na to jedno místo.
,,T-taehyung~" tak krásně moje jméno z jeho úst zní. Rukou jsem vplul mezi naše těla a začal jsem mu honit. Doufám že nás neslyší až doma.
,,Tae...já.." nestihl to ani doříct a udělal se mi do ruky. Tak se okolo mě stáhl že jsem myslel že omdlím.
,,Sakra" zaklel jsem.
Naposled jsem do něj zasunul a s jeho jménem na rtech jsem se do něj udělal.Unaveně jsem si opřel čelo o jeho rameno. ,,Tae?" Zeptal se udýchaně.
,,Ano?" Zvedl jsem hlavu a podíval se na něj. ,,Ty záda pálí jako...jako hodně" zasmál se.
,,Tak pojď půjdeme domů" řekl jsem a pomalu spolu s Kookiem začal plavat ke břehu.
Když jsme vylezli vzali jsme si na sebe jen trička a boxerky. Kookieho košile byla hned prosákla krví z jeho zad.
Jimin
Zatím co byli pryč jsem jim uklidil pokoj. Když jsem vysypal sklo do koše uslyšel jsem šustění křídel. No sláva vrátili se. Rychle jsem se mávnutím křídel dostal mezi futra jejich pokoje.
Zrovna Taehyung pokládal Kookieho na postel. ,,Šlo vás slyšet až sem" zasmál jsem se a se založenýma rukama se opřel o futra.
,,No a co? A teď mlč Kookie spí" zamračeně se na mě otočil.
,,Asi to bylo žhavý co že má tak zakrvácený záda" začal jsem se znova smát.,,Říkal jsem ti aby jsi vypadl" řekl a hodil po mě lampu že stolečku.
Ohnul jsem se, aby mě to netrefilo.Z ničeho nic se za mnou objevil Yoongi a odhodil lampu na druhou stranu chodby. ,,Ještě mi zabij kluka" zavrčel na něj naštvaně.
,,Promiň Yoongi jenom už jdete" rychle jsem si zase stoupl a vytlačil Yoongiho ven. ,,Tak pojď ty pane nervní" řekl jsem a chytil Yoongiho za ruku.
________
Bože píšu to snad celý den 😅😅😅😅
Proč mě lidi chtějí zabíjet?? 😭😭
No ale mám otázečku 😁😂
Chtěli by jste, aby jsem vám sem dala i kapitoly dejme tomu na Yoonmin a Namjin ?? 😁😁
Jestli ne tak nevadí jen otázka 😁😂😂
Za chyby se omlouvám ale opravdu jsem líná tohle kontrolovat 😂😂
859 slov 😂😂😂
Ten wattpad mě irituje ale neskutečně 😑😑😑😑
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...