~horny 3/3~

2K 162 17
                                    

Taehyung

Rychle jsem z něj vyndal vybrátor a vnikl do něj svoji chloubou. ,,AHHH~" vykřikl v návalu slasti a prohl se v zádech.

Z očka jsem vyvlekl řetízek ale pouta jsem mu nesundaval. Přesunul jsem se s ním ke stěně a začal do něj tvrdě přirážet.
,,Bože Tae~ ahh~ tam~" dostal ze sebe mezi steny a rukama mě chytil pevně za vlasy.

,,Ahh~ Jungkookie~" začal jsem ho líbat všude na krku a vytvářel mu během toho svoje značky.

Jungkook

Bylo to tisíckrát příjemnější než ta gumová věc. Vzdychal jsem jako o život a ani si neuvědomoval že někdo přišel do místnosti.

,,Krásně se na vás dívá" zasmál se Namjoon spolu s Jinem, Yoongim a Jiminem.

,,Ahh~ sklapni" prskl jsem po něm. Vzdychal jsem stále a přítomnost kluků mi vůbec nepřekážel.

A Taemu zřejmě taky ne. Začal jsem vzdychat ještě hlasitěji když se začal blížit můj vrchol.
Tae do mě naposledy tvrdě přirazil a oba jsme se naráz udělali. Já na svoje bříško a Tae do mě.

Chvíli jsem se vydýchával a pak začal Taeho vášnivě líbat. ,,Mhhh" spokojeně mi zamručel do rtu a pohladil mě po tváři.

Odpojil jsem se od něj a spokojeně se na něj usmál. Opatrně že mě vystoupil a přešel se mnou k velké posteli co tu byla.

Položil mě na ni ale já si sedl. Opřel jsem se zády o čelo postele a stáhl Taeho k sobě. On se posadil Tae a přitáhl si mě k sobě.

,,Co tady chcete?" Zeptal se mezitím co mi sudaval z rukou pouta a pak mě hladil po zápěstích.

~,,Otec nás všechny volá"~






______________

Doufám že se líbí. ❤️

Za chyby se omlouvám 😅

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat