Jungkook
Hledal jsem ho s pláčem po celém domě. V tom jsem zjistil že je tu i můj další bratr Jin. Byl jsem šťastný že ho vidím, ale bál snem se o Taeho. Ano přiznávám bojím se o něj, ale to jen z toho důvodu že proletěl oknem.
Nejhorší je že nemůžu létat. Už jsem to chtěl zkusit, ale Jin s Jiminem mi to zakázali. Poznal jsem i Taehyungovi bratry. Namjoona a Yoongiho. Byli moc sympatičtí. Nebyli takový jak mi je všichni popisovali.
Stále jsem brečel. ,,Ne-nevíte..kde by m-mohl být?" Zeptal jsem a rukávem jsem si utíral slzy z tváří. ,,Já možná vím kde je" řekl Yoongi. Hned jsem k němu přiběhl a klekl si před něj na kolena.
,,Prosím, prosím vezmi mě za ním. Prosím" řekl jsem a chytil ho za ruce v náznaku prosby.
Taehyung
Seděl jsem u vodopádu hluboko v lese. Bylo to tu uklidňující a mohl jsem si pročistit hlavu.
(představte si že je okolo tma XD)
Mrzelo mě to co jsem mu řekl. Nemyslel jsem to vážně. Už jsem ani nebrečel. Neměl jsem už co.
Najednou jsem uslyšel prasknout větvičku. Rychle jsem se otočil, ale pak jsme se otočil smutně zpátky.
Byl to Jungkookie.
Jungkook
,,Dál už půjdeš sám já tam nesmím" řekl Yoongi. ,,Děkuju moc" řekl jsem a rychlým krokem jsem šel po zvuku padající vody.
Sakra! Dementní větvička!. Hned co mě viděl se otočil zpátky. Smutně jsem si vedle něj sedl.
,,Myslel jsi to vážně?"
,,Nemyslel"
,,Proč jsi to řekl?"
,,Ze vzteku"
,,Mrzí tě to"
,,Ani nevíš jak"
,,Tae"
,,Ano?"
,,Omlouvám se"
,,Taky se omlouvám je mi to líto"
Otočil jsem se k němu stejně jako on ke mě. Taehyung mi položil ruku na tvář a jemně mě po ní hladil. Hned na to jsem mu ji překryl tou mojí.
,,Kookie nikdy bych ti neublížil. Nevím proč jsem to řekl, ale strašně mě to mrzí" řekl a v jeho očích se zaleskly slzy.
,,Taehyungu věřím ti" řekl jsem a na důkaz svých slov jsem se přitiskl na jeho rty. Jemně jsem je uždibovat.
Spokojeně jsem zamručel když si mě na sebe posadil a jazykem mi vplul do pusy. Už to nebylo jako poprvé. Bylo to vášnivější a plné citů. Nemyslel jsem to tak že bych k němu něco cítil ,ale odpustil jsem mu to co řekl.
Taehyung
Ty jeho rty. Krásné měkké. Rukama jsem mu pomalu sjel po bocích a rukama mu zajel pod košili.
_______
Možná že někomu dojde co bude v další kapitole 😏😏😏
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...