Jungkook
,,Změníme místo?" Zašeptal mi nadržené do ouška a jemně mi ho skouskl.
,,Nebudu protestovat" odpověděl jsme mu stejným tónem. Tae že mě vystoupit a přenesl mě do koupelny.
Vlezli jsme oba do sprchového koutu a Tae pustil vlažnou vodu.
Přitiskl jsem Taeho zády na zeď a klekl si před něj.,,Jungkookie nemusíš to dělat jestli nechceš" pohladil mě po vlaskách.
,,Já chci" nevině jsem se na něj usmál.
Chytil jsem mu ho do ruky a po celé délce po něm přejel jazýčkem.
,,Ahh~" Tae s úsměvem vzdychat a zaklonil hlavu.
Jeho špičku jsem vsál mezi rty a začal si ho pomalu dávat do pusy.
Neměl jsem nějaký Sušici reflex takže jsem ho měl až v krku. Svým nosem jsem se dotýkal jeho podbřišku. Začal jsem rychle pohybovat hlavou. Chvílemi jsme mu ho sál a používal i zoubky. Tae vzdychal jako o život a určoval si rukou v mých vlasech vlastní tempo.,,Ahh~ bože Jungkookie~ já..budu~" hned jak to dořekl se mi udělal hluboko do krku. Všechno jsem to jako hodný chlapeček spolikal a stoupl si. ,,Máš.. šikovnou...pusinku" řekl udýchaně a pohladil mě po tváři.
,,Já jsem nejšikovnějsí" usmál jsem se a provokativně se k němu otočil zády. Naschvál jsem se trochu prohl v zádech.
,,A jsi strašnej provokatér" přistoupil ke mě a na jeden příraz do mě vnikl.
Už ze začátku do mě rychle přirážel a kousla mě na krku. Byl to úžasný pocit jen asi nebudu moc chodit.
Tae do mě najednou hodně silně přirazil a trefil se přesně na moje slastné místečko.V tu chvíli jsme s doba udělali.
,,Tohohle se nikdy nenabažím" vydechl jsem spokojeně a když Tae ze mě vystoupil tak jsem se na něj otočil.,,Miluju tě Tae" dal jsem mu ruce kolem krku. ,,Já taky Jungkookie, ale teď tě nenechám bejt ani jeden den. Teda tvůj zadeček" řekl těsně před tím než spojil naše rty. Usmál jsem se a spolupracoval s ním.
,,Už by jsme se měli umýt a jít za otcem" řekl se zavřenýma očima a pohladil mě jemně po zádech.
~,,škoda dal bych si ještě jedno"~
________________
Doufám že ta osoba, která mě o tohle
požádala je spokojená 😏😏Ta chyby se omlouvám 😅
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...