~what are you doing?~

1.8K 150 5
                                    

Taehyung

Náruživě jsem líbal a sál Jinův krk. Bylo to opravdu zvláštní, ale nevadilo mi to. Všichni jsme leželi na posteli a navzájem se opečovávali. ,,Mám nápad" řekl jsem a pomalu se přiblížil k Jungkookiemu. Jen info. Nikdo z nás na sobě už neměl žádné oblečení.

Ten si mě ani během líbání s Namjoonem nevšiml. Ukázal jsem klukům gestem, aby šli všichni na Kookieho. Ten mě zabije.

Jungkook

Najednou jsem ucítil na svém přirození něco teplého. Hned jsem se od Joona odtáhl a slastně zavzdychal.

Potom jsem ale zjistil že jsou kluci všichni u mě. ,,Co to...ahhh... děláte?" Dostal jsem ze sebe z těží. Abych vám nějak popsal co se dělo tak to vypadalo nějak takhle.

TaeTae mi opečovával úd jeho rtíky.
Yoongi ve mě měl prsty a roztahoval mě. Jin mě líbal na bříšku a rukama opečovával moje bradavky. Namjoon byl z jedné strany přisátý na můj krk a Jimin zase z druhé strany.

A ne vůbec mi nevadilo že Jin a Jimin jsou moji bratři. V tuhle chvíli opravdu ne. Nějakým způsobem jsem je všechny od sebe odstrčil.
Poté jsem se k nim otočil zády a vystrčil na ně svůj zadeček.

Obličej jsem otočil na kluky. Jin a Jimin udělali úplně to samé.
,,Yoongi pojď ke mě když jsi si mě tak krásně připravil".

Taehyung

To je ale zlobidlo. Usmál jsem se a přelezl k Jinovi, který byl položený hned vedle Kookieho. Pohladil jsem ho po jeho krásném zadečku.,,chceš s přípravou nebo bez?" Nalehl jsem na něj a dráždil ho u vstupu.

,,Bez~ jsem zvyklý" zasmál se.
,,Koukám že tě Joon nešetří" chytil jsem ho za ruku a tvrdě do něj vnikl. ,,Ahhh~ Tae~" vykřikl když jsem hned začal rychle přirážet.

Pohled třetí osoby

Oba chlapci si užívali to co právě dělali. Jenže jim stále něco chybělo. Chyběla jim k tomu ta láska, kterou do toho dávali. Chyběl jim k tomu cit. Chyběli si navzájem.

Oba dva se na sebe po očku dívali.
Jin a Yoongi toho všimli. Yoongi pomalu z Kooka vystoupil a přitáhl Taehyunga za zátylek ke Kookovi.

Sám vzal všechny ostatní a spolu odešli pokračovat ve svých činnostech nechám jinam.

Jungkook

Spokojeně jsem se na Taeho usmál.
,,S tebou je to nejlepší" zašeptal jsem.
,,Miluju Tě Jungkookie"
,,Já tebe Tae"

Na nějaký sex mě úplně přešla chuť.
,,Nepůjdeme spinkat?" Zeptal se Tae zatím co jsem ležel na jeho hrudi a on si hrál s nimi vlásky.
Místo odpovědi jsem ho políbil a pohodlně se na něm uložil.

,,Dobrou noc lásko" řekl a dal mi malou pusinku na čelo.
,,Dobrou TaeTae"

,,Ahh~ Namjoone~" ozvalo se z vedlejší místnosti.

~,,To si dělají srandu?!,,~

________________

K téhle kapitole se nevyjadřuju 😂😂

Za chyby se omlouvám 😅

Ale o Taekook smut vás nepřipravím to se nebojte 😏😏😉

Flying Killer[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat