Jungkook.
Taehyungova slova mě uklidňovala.
Je tu se mnou. Neublíží mi. Záleží mu na mě. Je tady.
,,Děkuju Tae" řekl jsem potichu když jsem se trochu uklidnit a třas mého těla mě přešel.
,,řekni co se děje?" Řekl když si mě na sebe vysadil a pevně si mě k sobě přitiskl.
,,Já se bojím Tae" smutně jsem sklopil hlavu hrajíc si se svými prsty.
,,Jungkookie neboj se nikdo ti už neublíží" vtiskl mi uklidňující polibek na čelo.Malinko jsem se pousmál.
,,Tak dobře" vydechl jsem a podíval se mu do očí.
,,Když přijel J-Jinyoung tak mi řekl ž-že mě nemiluješ. Že jsem jenom t-tvoje děvka a že jestli na tebe ještě jednou sáhnu tak nedopadnu dobře. P-p-pak mi začal vyhrožovat tím že ublíží i tobě a mým bratrům. B-bál jsem se a tak jsem tě pro jistou ignoroval. Začal mě pravidelně mlátit. Od toho mám ty modřiny. A-a-a ještě mě dvakrát znásilnil k-když si tady n-nebyl" dořekl jsem a znovu se naplno rozbrečel, ale ne kvůli tomu že by mě to bolelo.Bylo to kvůli tomu že mě Tae opustí a nechá mě samotného.,,Bože Jungkookie" vydechl zděšeně a opatrné jako tu nejkřehčí věc mě láskyplně objal. ,,Tae prosím že mě neopustíš! prosím nenechávej mě samotného! bojím se! strašně se bojím! Tae prosím!"
Taehyung
Je psychicky na dně. ,,Jungkookie klid neopustím tě! Zůstanu tu s tebou! neboj se! Patříme k sobě! nic nás nerozdělí! Miluju tě a na tom se nic nezmění! Nejsi jen moje hračka! jsi pro mě důležitý! potřebuju tě mít ve svém životě!" vyhrkl jsem na něj rychle a držel ho pevně za ramena.
,,Děkuju Tae. Miluju tě" po dlouhém měsíci se na mě upřímně usmál. Musel jsem se usmát taky. Spojil jsem naše rty v dlouhém polibku plném lásky. Naše rty se o sebe jemně otírali a oběma nám tekly slzy.
~Slzy štěstí~
__________
Tahle kapitola je jedna velká pohroma 😣😭😑
ČTEŠ
Flying Killer[✓]
Fanfiction,,tak co líbí se ti to Jungkookie?" zašeptal mi hlubokým hlasem do ouška. ,,ano Tae~" ,,ty si nepamatuješ že mi jménem říkat nesmíš?. Hmm to chce trestík" 18+ COVER: @TheshyTae •4.2.2018 °14.6.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsá...